search
menu

هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل بلو گیلروی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو گیلروی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul


هتل ۲ ستاره بلو گیلروی استانبول در کنار اسکله امینونو واقع شده و در نزدیکی مسجد Sokollu Mehmet Pasa قرار دارد. پل آتاتورک نیز در ۲ کیلومتری محل اقامت است. این هتل ۲۰۰ متر با مرکز استانبول فاصله دارد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul شامل ستون کنستانتین، آب انبار باسیلیکا، برج دختر، خیابان استقلال، میدان تکسیم و بازار بزرگ استانبول است.
همچنین حمام کیلیچ علی پاشا در فاصله کمی از محل اقامت واقع شده است. این هتل تا ایستگاه زیرزمینی وزنیجیلر و ایستگاه قطار سیرکجی فاصله کمی دارد که برای صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۴۵ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر زیبا را داشته باشید، هتل بلو گیلروی با داشتن امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل بلو گیلروی استانبول


این هتل خدماتی از قبیل میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، انبار چمدان و سرویس اتاق را ارائه می‌دهد. برای جلوگیری از اتلاف وقت می‌توانید قبل از بازدید از مکان‌های دیدنی بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور تهیه کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته دقت کنید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. اگر قصد خرید سوغاتی برای خانواده و دوستان خود را داشته باشید می‌توانید از مغازه‌ای که در هتل وجود دارد اجناس مورد نظر خود را بخرید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی و اتاق‌های هتل بلو گیلروی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها در دسترس است. هتل دارای شاتل فرودگاهی است و به شما در رسیدن به موقع به پروازتان کمک می‌کند. باغ زیبایی در هتل وجود دارد که برای سپری کردن اوقات فراغت خود و استراحت می‌توانید در آن قدم بزنید. برای سرگرمی فرزندان دلبندتان کتاب، موسیقی و فیلم‌های مخصوص کودکان وجود دارد.
هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی همچون خشکشویی و لباسشویی نیز در دسترس است. پرسنل با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوش رویی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب هتل بلو گیلروی استانبول برای اقامت است. اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل رایگان است. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul دارای ۵۸ اتاق شیک و مدرن با تهویه مطبوع است. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق سه تخته لوکس، اتاق دبل لوکس دارای بالکن، اتاق دبل لوکس با چشم انداز دریا، سوئیت جونیور و اتاق دبل استاندارد. متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را انتخاب نموده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل تجربه کنید. تلویزیون ال سی دی، میز کار، وای فای رایگان، ملحفه و حوله در هر اتاق ارائه می‌شود. بالکن اختصاصی، سی دی پلیر، چای ساز، حمام اختصاصی مجهز به دوش، لوازام بهداشتی و تلفن نیز در اتاق‌ها موجود است.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه‌ای در هتل Blue Gilroy Hotel Istanbul سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل یا رستوران‌های هان، کافه آراستا و آمدروس که در فاصله ۱۰۰ متری از آن قرار دارند، میل کنند. منو‌های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس است.

فاصله هتل بلو گیلروی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۴۰۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است