search
menu

هتل Bilek Istanbul Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bilek Istanbul Hotel
امکانات کلی هتل بیلک استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیلک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bilek Istanbul Hotel


هتل بیلک استانبول هتلی است ۴ ستاره، شیک و مجلل که در قلب استانبول واقع شده است و مرکزی برای تجارت، هنر، سرگرمی و خرید به شمار می آید. هتل هم برای مسافرت کاری و هم برای اوقات فراغت طراحی شده است و در یکی از محبوب ترین مناطق شهر است. این هتل در ۱۰ کیلومتری مراکز کنگره و نمایشگاه های Lütfi Kirdar و Sutluce واقع شده است. با چند دقیقه پیاده روی می توانید از مراکز خرید کانیون و متروسیتی نیز دیدن کنید. هتل با موقعیت مناسب خود، دسترسی آسان به مقصدهای گردشگری شهر از جمله میدان تکسیم، خیابان استقلال، برج گالاتا، برج دختر و کاخ دولما باغچه را فراهم می کند. در مدت ۴۵ دقیقه می توانید به فرودگاه استانبول برسید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای استانبول را داشته باشید، با اقامت در هتل Bilek Istanbul می توانید سفر خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بیلک استانبول


امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل بیلک استانبول اقامت دلپذیر را برای میهمانان تضمین می کند. این هتل دارای یک کلوپ سلامتی با استخر سرپوشیده و یک بار ۲۴ ساعته است. استخر هر روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ باز است. برخی دیگر از امکانات هتل عبارتند از: خدمات شبانه روزی ۲۴ ساعته، Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی هتل، امنیت ۲۴ ساعته، آسانسور، خدمات پستی، صندوق امانات، میز تور و انبار چمدان. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. مدیریت هتل برای میهمانان دارای ناتوانی جسمانی امکاناتی از قبیل ویلچر فراهم کرده تا اقامت راحتی داشته باشند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، می توانند با پرداخت هزینه از امکانات پارکینگ هتل استفاده کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. علاوه بر خدمات گفته شده امکاناتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، واکس کفش، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و مهمان نواز هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط دارند و با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند.

امکانات تفریحی هتل


علاقمندان به بدنسازی می توانند به مرکز تناسب اندام هتل Bilek Istanbul Hotel رفته و به ورزش بپردازند. این سالن ورزشی تمام تجهیزات ورزشی حرفه ای را ارائه می دهد. بعد از ورزش و برای رفع خستگی می توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. می توانید از سونا استفاده کرده و سپس در حمام ترکی تاریخی با زیبایی منحصر به فرد خود استراحت کنید. در پایان این سفر تاریخی، استخر آب گرم را به شما پیشنهاد می دهیم.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بیلک استانبول به شرح زیر است: اتاق استاندارد دبل یا تویین، اتاق دبل یا تویین سوپریور، سوئیت جونیور و اتاق های خانوادگی. هر محل اقامت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و Wi-Fi رایگان است. تمام اتاق های بزرگ هتل دارای مینی بار، میز آرایش، تجهیزات تهیه قهوه و چای و گاوصندوق هستند. میهمانان می توانند از سرویس ۲۴ ساعته اتاق و تماس های بیداری نیز استفاده کنند. همچنین در اتاق ها، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی وجود دارد.

رستوران هتل


روزانه یک صبحانه بوفه ای در رستوران Flora هتل بیلک استانبول موجود است و عصر ها نیز غذاهای بین المللی سرو می شود. Black Bar، نوشیدنی و وعده های غذایی کامل را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل بیلک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کانیون: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک Ozdilek استانبول: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید متروسیتی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولما باغچه: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است