search
menu

هتل Big house in Kadikoy Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتلBig house in Kadıköy Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتلBig house in Kadıköy Istanbul


هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول، هتل آپارتمان کلاسیک و زیبا در منطقه کادیکوی استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم کرده و اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان تأمین می‌نماید. اگر همراه خانواده به استانبول سفر می‌کنید، هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. در این هتل آپارتمان همچون خانه خودتان در آسایش و آرامش اقامت می‌کنید؛ زیرا که فضای واحدها هیچ تفاوتی با منزل خانوادگی ندارد و مانند خانه خودتان گرم و صمیمی است. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و در بخش آسیایی استانبول قرار دارد. اگر اهل ورزش هستید، در نزدیکی هتل آپارتمان مناطقی برای کوهنوردی و پیاده روی وجود دارند. می‌توانید با ورزش صبحتان را پرانرژی و بانشاط شروع کنید. برای بازدید از جاذبه‌ها نیز انواع وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس هستند. امکان کرایه خودرو نیز در این هتل آپارتمان وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از گشت و گذار در قسمت اروپایی استانبول و بازدید از کاخ دلمه باغچه استانبول، مسجد رستم پاشا، موزه مادام توسو و ... ابتدا زیبایی‌های قسمت آسیایی را کشف کنید. خیابان بغداد از خیابان های مشهور استانبول است و کافه رستوران‌ها و بوتیک‌های شیک دارد. با تاریک شدن هوا ویراژ خودروهای لوکس و آخرین مدل را در این خیابان مشاهده می‌کنید. ساحل مُدا نیز از ساحل‌های معروف و محبوب این منطقه است. حتما از آن بازدید کنید. با رزرو هتل آپارتمان بیگ هاوس کادیکوی استانبول اقامت خوب و دل‌چسبی تجربه می‌کنید. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتلBig house in Kadıköy Istanbul نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت خوبی برای مهمانان فراهم کرده و رضایت و خشنودی آن‌ها را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول


در هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای رزرو بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای در سراسر هتل امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات برای معلولین، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل به زبان ترکی صحبت کرده و با روی خوش از مهمانان استقبال می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس، فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تجهیزات باربکیو و ... وجود دارند و برای استراحت و گذراندن یک روز عالی کنار خانواده و دوستان بسیار مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول شامل اتاق‌های خانواده، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و ... هستند. اتاق‌ها از چشم انداز زیبای شهر برخوردارند. در اتاق‌ها فضای نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، فضای ناهارخوری و سرویس بهداشتی وجود دارند. دکوراسیون اتاق‌ها کلاسیک، شیک و دلنشین است و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی آرامش مهمانان را به هم نمی‌زند. مهمانان توجه داشته باشند که استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، امکانات اتو، ماشین لباسشویی، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. در آشپزخانه اتاق‌ها کابینت، سینک ظرفشویی، ماکروویو، لوازم پخت و پز، لوازم پذیرایی، و ... وجود دارند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه می‌توانند خودشان به آشپزی غذاهای مورد علاقه‌شان بپردازند.

فاصله هتل بیگ هاوس کادیکوی استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۸٫۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۸٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۹٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است