search
menu

هتل Best Fulya Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Fulya Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل آپارتمان بست فولیا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست فولیا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Fulya Suites Istanbul


هتل آپارتمان بست فولیا از جمله هتل‌های سه ستاره‌ای است که در شهر گردشگری و زیبای استانبول واقع شده‌است. این هتل از جمله هتل‌هایی است که اقامت راحتی را برای شما به ارمغان خواهدآورد. تقریبا همه امکانات مورد نیاز برای آسایش و راحتی شما در این هتل فراهم است. در کنار هتل یک بیمارستان نیز وجود دارد. اگر قصد شما سفر هوایی به این شهر است، می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری برای سفرتان اقدام کنید و اقامت در این هتل را که تنها ۱۷ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد را تجربه کنید. ضمن اقامت در هتل بست فولیا سوئیت می‌توانید به راحتی از پذیرش ۲۴ ساعته هتل برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول همچون: برج گالاتا، کاخ و موزه توپکاپی، موزه پرا، دولفیناریوم استانبول و ... راهنمایی بگیرید و با بازدید از این جاهای دیدنی اقامتتان را خاطره انگیزتر سازید. در ادامه مطلب به ارایه اطلاعات در رابطه با امکانات هتل بست فولیا سوئییت استانبول خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل آپارتمان بست فولیا استانبول


مسافران همیشه چندین مورد را بعنوان اولویت در انتخاب هتل مد نظر دارند که در این قسمت سعی بر این است علاوه بر ذکر این موارد اصلی و اساسی به طور جامع‌تری به امکانات هتل پرداخته شود. از موارد اصلی و اساسی که امروزه برای هر فردی ضروری است، دسترسی به اینترنت در همه مناطقی است که قصد سفر به آن را دارند. هتل Best Fulya Suites Istanbul اینترنت رایگان پرسرعت و وای فای را در همه بخش‌هایش در دسترس شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید به کارهای اینترنتی خود رسیدگی کنید. از سایر مواردی که احتمالا برای اکثر مسافران مهم است، مسئله تمیزی و نظافت هتل است. نظافت روزانه در این هتل بطور تمام و کمال انجام می‌شود و به همین سبب احساس راحتی مضاعفی را در این هتل تجربه خواهید کرد. از موارد دیگری که شاید برای همه مسافران در انتخاب هتل حائز اهمیت باشد وجود آسانسور در ساختمان هتل است که تردد شما را در بین طبقات با راحتی و آسایشی بیشتری همراه خواهد کرد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما خواهد بود. معلولان نیز می‌توانند اقامت نسبتا راحتی را در این هتل تجربه کنند و امکانات مختلفی برای سهولت در اقامت و رفت و آمد این عزیزان در نظر گرفته شده‌است. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز برای مسافرانیکه با هواپیما به استانبول سفر کرده‌اند ارائه می‌شود. خدمات اوتو و لاندری نیز درهتل وجود دارد. مانند بسیاری از هتل‌های استانبول هتل بست فولیا سوئیت نیز از پذیرفتن حیوانات معذور است. پارکینگ رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت در صورتیکه خودرو شخصی با خود به ستانبول آورده باشید. کارکنان حرفه‌ای و مجرب هتل به زبان‌های: روسی، آلمانی، فارسی، ترکی، آذری و عربی تسلط دارند. برای تامین امنیت جانی شما هتل مجهز به هشدار دهنده‌های دود و آتش است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همانطور که از نام هتل Best Fulya Suites Istanbul پیدا است، واحدهای اقامتی این هتل بصورت سوئیت هستند. در تمام واحدها امکانات لازم برای آشپزی مانند فر، گاز، یخچال و سینک وجود دارد. لباسشویی نیز در هر واحد وجود دارد. واحدها دکوراسیونی دارند که در آن رنگ‌های روشن استفاده شده‌است. صندلی‌های راحتی برای نشستن و استراحت وجود دارند که می‌توانند راحتی و آسایش هر چه بیشتر را برای شما فراهم کنند. تخت‌های اتاق‌ها نیز بسیار راحت و تمیز هستند. حمام وسرویس بهداشتی نیز در واحدها وجود دارد که لوازم بهداشتی در تمام آن‌ها وجود دارد. اینترنت و تلویزیونی که به کانال‌های ماهواره‌ای متصل است نیز در سوئییت‌های این هتل وجود دارد. وجود تلفن و مینی بار از جمله خدماتی است که برای مسافران ارایه می‌شود. تهویه مطبوع اتاق‌ها نیز در بهترین سطح انجام می‌شود. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• آپارتمان استاندارد با یک اتاق خواب که یک تخت دو نفره دارد و یک اتاق نشیمن که یک مبل تخت شو دارد.
• آپارتمان ویژه شامل یک تخت دو نفره، دو تخت تک نفره و یک مبل تخت شو
• سوئیت پنت هاوس شامل یک تخت دو نفره بزرک و یک مبل تخت شو
• سوئیت شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل Best Fulya Suites Istanbul رستوران ندارد اما میان وعده شامل میوه، شکلات و سایر مواد با هزینه اضافی را می‌توان از هتل تهیه نمود و درضمن لوازم مورد نیاز برای پخت غذا در تمام واحدها وجود دارد.

فاصله هتل بست فولیا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۹ کیلومتر
فاصله تا دلفیناریوم استانبول: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است