search
menu

هتل Berr Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Berr Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل برر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Berr Hotel Istanbul


هتل برر استانبول یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و مجلل در منطقه فاتح استانبول است که در ۲ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۸۹ افتتاح و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است. این محل اقامت با کیفیت، دسترسی آسان به امکانات مهم شهر و مقاصد گردشگری معروف از جمله مسجد لاللی، موزه چورا، مسجد سلیمانیه، کاخ دولمه باغچه، آب انبار باسیلیکا، برج گالاتا و مرکز خرید هیستوریا را فراهم می کند. هتل Berr Hotel Istanbul، ۵۰۰ متر با ایستگاه مترو و ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه تراموا فاصله دارد. میهمانان هتل می توانند به وسیله تراموا و با صرف هزینه کمتر از ایاصوفیه و بازار بزرگ دیدن کنند. در ضمن فاصله هتل تا فرودگاه استانبول با ماشین ۴۶ کیلومتر است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر توریستی را داشته باشید، هتل برر با داشتن امکانات رفاهی عالی مکانی ایده آل برای مسافرانی است که به دنبال جذابیت و راحتی در استانبول هستند.

امکانات کلی هتل برر استانبول


هتل برر استانبول خدمات بی عیب و نقص و کلیه امکانات ضروری را برای راحتی و تقویت روحیه مسافران ارائه می دهد. میهمانان هتل می توانند از ویژگی های موجود در محل مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات برای میهمانان معلول استفاده کنند. همچنین از ویژگی های بارز این هتل می توان به داشتن رستوران آلاکارت، لابی بار و پارکینگ رایگان اشاره کرد. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. همچنین برای امنیت بیشتر صندوق امانات در هتل تعبیه شده است. برای جا به جایی بین طبقات هتل امکان استفاده از آسانسور وجود دارد. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات نیز در هتل Berr Hotel Istanbul ممنوع است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان نیز برای میهمانان مهیا شده است. شاتل فرودگاهی در دسترس است. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کارکنان هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی و با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. ارائه تخت اضافی بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می کنید. ورود به هتل ساعت ۱۴ بعد از ظهر و خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل Berr Hotel Istanbul دارای انواع اتاق ها به شرح زیر است:
• اتاق خانوادگی
• اتاق استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق دبل اقتصادی
• سوئیت با یک تخت دو نفره
متناسب با نیاز خود و خانواده می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت دلنشینی را در این هتل تجربه کنید. هتل Berr Hotel Istanbul دارای ۱۰۶ اتاق با فضایی مدرن و دلنشین است. هر اتاق دارای تلویزیون ال سی دی، مبل، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، قهوه ساز، کتری برقی و مینی بار است. همچنین هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و سایر لوازم بهداشتی است. در صورت تمایل می توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل برر دارای رستورانی است که صبح ها در آن صبحانه بوفه ای سرو می شود. رستوران Ihlamur Restoran غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. در بار موجود در هتل Berr Hotel Istanbul میهمانان می توانند استراحت کرده و از نوشیدنی های خوش طعم لذت ببرند.

فاصله هتل برر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است