search
menu

هتل BC Pangaldi Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل BC Pangaldi Istanbul
امکانات کلی هتل بی سی پنگالدی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بی سی پنگالدی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل BC Pangaldi Istanbul


هتل بی سی پنگالدی استانبول هتلی است سه ستاره واقع در شیشلی، قلب استانبول، شهری که با تاریخ، طبیعت و شکوه باستانی خود مسافران زیادی را مجذوب خود کرده است. استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و مالی آن است و همچنین مناطق تاریخی استانبول در سال ۱۹۸۵ به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. هتل BC Pangaldi Istanbul با موقعیت مناسب خود در نزدیکی مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی با ساختار منحصر به فرد شش مناره ای، در قلب استانبول، شهری که پایتخت سه امپراتوری بود، واقع شده است.
این هتل یک چشم انداز بی نظیر پانوراما مشرف به بسفر و دریای مرمره را به نمایش می گذارد. میدانی که در آن مسابقات گاری و نبرد گلادیاتورها در دوران بیزانس انجام شد، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا، بازار بزرگ و موزه هایی همچون موزه آثار ترکی و اسلامی و موزه باستان شناسی همه در فاصله نزدیکی از محل اقامت بی سی پنگالدی واقع شده اند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر توریستی زیبا می توانید با اقامت در این هتل مجهز سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل بی سی پنگالدی استانبول


این هتل با ارائه خدمات برتر و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی به میهمانان اقامت راحتی را برای آن ها فراهم می کند. اتصال به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق، لابی و رستوران موجود است. پارکینگ خصوصی نیز با پرداخت هزینه در محل موجود است. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، شاتل فرودگاهی، انبار چمدان، خدمات روزانه اتاق، صندوق امانات، اجاره ماشین و آسانسور از دیگر امکانات موجود در هتل بی سی پنگالدی به شمار می آیند. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند، امکانات ویژه ای از قبیل صندلی چرخ دار در نظر گرفته شده تا آن ها هم همانند سایر افراد اقامت راحتی در این هتل داشته باشند.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات نیز در هتل BC Pangaldi Istanbul ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. همچنین برای تبدیل ارز می تواند از خدمات صرافی هتل بهره مند شوید. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل به زبان های مجارستانی، هلندی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط هستند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل BC Pangaldi Istanbul دارای انواع اتاق های تویین لوکس، سوئیت دو خوابه، اتاق استاندارد دبل و اتاق دو نفره دارای آشپزخانه است. اتاق های هتل بی سی پنگالدی استانبول با دقت بالایی و در بالاترین درجه راحتی و آسایش طراحی شده اند. همه اتاق های میهمان دارای تهویه مطبوع، صفحه تلویزیون ال سی دی، تلفن حمام اختصاصی، آینه، حوله و اینترنت بی سیم رایگان هستند. همچنین اتاق ها دارای تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز هستند.

رستوران هتل


پس از یک روز طولانی و خرید، می توانید از یک فنجان قهوه ترکی لذت ببرید. غذاهای سنتی ترکی لذیذ و غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران هتل بی سی پنگالدی استانبول که دارای گنجایش ۳۰ نفر است، میل کنید. هر روز صبح، صبحانه نیز به صورت سلف سرویس سرو می شود.

فاصله هتل بی سی پنگالدی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است