search
menu

هتل Azade Premier Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azade Premier Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آزاده پرمیر استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آزاده پرمیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Azade Premier Hotel Istanbul


هتل آزاده پرمیر استانبول هتلی است ۳ ستاره، شیک و مدرن که در قلب منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در یکی از بهترین عمارت های تاریخی عثمانی در کل منطقه سلطان احمد مستقر است و یک نقطه شروع عالی برای جستجوی بسیاری از جاذبه های منطقه سلطان احمد است. Azade Premier Hotel Istanbul فقط یک پیاده روی کوتاه و دلپذیر تا شگفتی های معماری مشهور جهان مانند کلیسای صوفیا و مسجد آبی فاصله دارد. نزدیکی هتل با مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری استانبول مانند موزه موزاییک کاخ بزرگ، برج گالاتا، برج دختر، کاخ دولمه باغچه و آب انبار باسیلیکا باعث جذب گردشگران بسیاری به این هتل شده است. همچنین این هتل به میدان تکسیم، که یک منطقه بزرگ گردشگری و تفریحی به دلیل رستوران ها، مغازه ها و هتل هایش مشهور است، نزدیک است. اگر بخواهید با خرید بلیط هواپیمای استانبول به این شهر توریستی زیبا سفر کنید، پیشنهاد می شود که با اقامت در هتل آزاده پرمیر سفر بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

امکانات کلی هتل آزاده پرمیر استانبول


پذیرش هتل آزاده پرمیر ۲۴ ساعته کار می کند و خدمات اتاق را فراهم می کند. خشکشویی، لباسشویی و اجاره اتومبیل نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. خدمات شاتل به فرودگاه آتاتورک که ۲۱ کیلومتر دورتر است و فرودگاه استانبول که ۴۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد با درخواست اضافی و با پرداخت هزینه اضافی ترتیب داده می شود. قبل از مراجعه به مکان های دیدنی و بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید بلیط ورودی آن ها را از میز تور تهیه کرده و در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید. برای تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. نگهداری از پول و اشیای قیمتی خود را می توانید به صندوق امانات هتل بسپارید. اینترنت بی سیم رایگان در همه قسمت های هتل در دسترس است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از امکانات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره مند شوند. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
پرسنل مجرب هتل Azade Premier Hotel Istanbul با تسلط به سه زبان عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی از میهمانان استقبال می کنند. وجود کپسول آتش نشانی و سیستم اطفا حریق امنیت بیشتر شما را تضمین می کند. توجه داشته باشید که از ورود حیوانات خانگی به داخل هتل جلوگیری می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق هتل


هتل آزاده پرمیر استانبول دارای اتاق های خانوادگی، اتاق سه تخته لوکس، اتاق دبل یا تویین لوکس، اتاق دبل یا تویین اقتصادی و اتاق یک تخته لوکس است. تمام واحدهای هتل Azade Premier Hotel Istanbul با دکوراسیون سنتی و زیبا و مجهز به تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند. حمام اختصاصی همراه با وان یا دوش، سشوار، دمپایی، دستشویی و لوازم بهداشتی رایگان است. اتاق های راحت با پنجره های ضد صدا، کولر و ردیاب دود در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین اتاق ها مجهز به تجهیزات تهیه چای و قهوه و کتری برقی هستند.

رستوران هتل


هتل آزاده پرمیر دارای یک رستوران آلاکارت است که غذاهای خاورمیانه را سرو می کند. می توانید روز را با یک صبحانه بوفه ای آزاد در رستوران باغ آغاز کنید. در اطراف، رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای سنتی ترکی را میل کنید.

فاصله هتل آزاده پرمیر استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۶۵۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است