search
menu

هتل Azade Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azade Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آزاده استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آزاده استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Azade Hotel Istanbul


هتل آزاده از هتل‌های ۴ ستاره در مرکز منطقه تاریخی سلطان احمد و فاتح استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تنها ۱۰۰ متر تا مسجد آبی فاصله دارد و از ساختمانی چوبی تشکیل شده است که در کل این خیابان منحصربه‌فرد است. فاصله این هتل تا موزه و مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی نیز حدود ۳۰۰ متر است. چندین رستوران در اطراف این هتل وجود دارند که در صورت نیاز می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را در رستوران‌های بیرون از هتل نوش جان کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل Azade Hotel Istanbul فرودگاه استانبول است که ۵۳ کیلومتر فاصله داشته و برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید. برخی از امکانات مشهور ارائه شده در هتل آزادی استانبول عبارت‌اند از اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، اتاق ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل آزاده استانبول


اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و پارکینگ اختصاصی نیز برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند ارائه می‌شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. برای نگهداری وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی هتل مراجعه کنید. میز تور بلیط و گردشگری در رابطه با معرفی جاذبه‌های دیدنی اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند، همچنین برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سر بزنید. بخش پذیرش ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کند. اگر در حین اقامت در هتل Azade Hotel Istanbul به خدمات مانند لباسشویی و اتو نیاز داشته باشید، به‌صورت رایگان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید، اما در صورت نیاز به خشک‌شویی باید هزینه اضافی پرداخت کنید. همه پرسنل در این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


هتل آزاده شامل مرکز سلامتی بوده و انواع خدمات مربوط به سلامت و اسپا در این مرکز ارائه می‌شود. مرکز اسپا در این هتل انواع ماساژ تراپی، حمام ترکی و سونا برای مسافران ارائه می‌دهد. همچنین بعد از این تراپی‌ها می‌توانید به پشت‌بام رفته و با تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مارمارا و اسکای لاین استانبول حمام آفتاب بگیرید. از دیگر امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می‌توان به موسیقی و اجراهای زنده، کلاس‌ها و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی و جاذبه‌های دیدنی، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی و سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. ممکن است برخی از مسافران به همراه خود کودک خردسال داشته باشند که برای نگهداری این کودکان محل مشخصی در نظر گرفته شده است. برای سرگرمی‌شان نیز کانال‌های تلویزیونی فراهم گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در هتل آزاده همگی دارای دکوراسیون و طراحی چوبی هستند. در همه اتاق‌ها تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، حمام اختصاصی وجود دارد. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی رو به دریا و برخی دیگر رو به تنگه بسفر دارند که در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل Azade Hotel Istanbul می‌توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین استاندارد، اتاق خانواده، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل، اتاق دوبل سوپرییر با چشم‌انداز دریا و اتاق توئین یا دوبل اکونومی. در رابطه با امکانات دیگر در اتاق‌ها می‌توان به چای‌ساز و قهوه‌ساز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میز کار و فضای نشیمن اشاره کرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه بسیار قوی و خوشمزه‌ای به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود. رستوران در طبقه آخر این هتل و بر روی پشت‌بام واقع شده است که چشم‌انداز بی‌نظیری رو به تنگه بسفر دارد. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید که در تراس روباز یا در اتاق می‌توانید از روم سرویس استفاده کنید. در کافی‌شاپ هتل Azade Hotel Istanbul نیز انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در هنگام عصر سرو می‌شود.

فاصله هتل آزاده استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵۰۰ متر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است