search
menu

هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul
امکانات عمومی هتل آوانتگارد لونت استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوانتگارد لونت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul


هتل آوانتگارد لونت از هتل‌های مشهور ۵ ستاره در منطقه شیشلی استانبول است و به دلیل موقعیت قرارگیری خوب و نزدیکی به مترو به‌تمامی نقاط شهر در عرض چند دقیقه دسترسی خواهید داشت. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید متعددی بازدید کنید، مطمئناً از اقامت در این هتل پشیمان نشده و برای سفرهای بعدی نیز اشتیاق خواهید داشت و در سفرهای بعدی و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل علاقه زیادی خواهید داشت. با اقامت در هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو غیره تپه دسترسی داشته باشید و از اکثر نقاط استانبول بازدید کنید.
این هتل زیبا در مرکز منطقه بیزینس زینجیرلی کویو واقع‌شده است و حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید متروسیتی فاصله دارد و این از خبرهای خوب برای دوستداران خرید به شمار می‌رود. علاوه بر این‌ها، ایستگاه متروسیتی با ۵ دقیقه فاصله به چندین مرکز خرید مانند مرکز خرید کانیون، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید اوزدلیک دسترسی آسانی دارد. فرودگاه صبیحه گوکچن با ۴۵ کیلومتر و فرودگاه استانبول با ۴۶ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاه قابل‌دسترس هستند. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران و بار.

امکانات عمومی هتل آوانتگارد لونت استانبول


میز پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در لابی این هتل فعالیت داشته و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور، بلیط و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که امکاناتی برای نگهداری بچه‌های کوچک نیز در این هتل دایر گردیده و استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است.
برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی در این شهر می‌توانید از هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul اتومبیل کرایه کنید. همچنین در لابی می‌توانید به سالن زیبایی و آرایشی سرزده و از انواع خدمات مربوط به پوست مو زیبایی بهره‌مند شوید. ازجمله امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و خدمات مربوط به روزنامه اشاره کرد که همه‌روزه در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی بر اساس قوانین هتل آوانتگارد لونت اجازه ورود ندارند. همچنین این هتل دارای پارکینگ نیست، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید در محلی نزدیک به هتل ماشینش را پارک کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی، اتو و واکس با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. مرکز بیزینس این هتل مخصوص برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری است، همچنین خدماتی مانند فتوکپی و فکس نیز در این مرکز ارائه می‌شود. پرسنل مجرب هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، فرانسه و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی مجهز همراه با اسپا اشاره کرد. خدمات مربوط به اسپا شامل انواع ماساژ برای ریلکس کردن، سونا و حمام‌های ترکی است که موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد. حتی ممکن است خیلی از مسافران برای بهره‌مندی از حمام‌های ترکی هتل آوانتگارد لونت استانبول را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل جکوزی داغ، سولاریوم، سونا و خدمات مربوط به اسپا است. توجه داشته باشید که استفاده از این امکانات تفریحی شامل هزینه جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای طراحی مدرن با اسباب و وسایل شیکی هستند. در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با تختخواب‌های لاکچری بهره‌مند شوید، همچنین حمام اسپا نیز در داخل اتاق‌ها دایر گردیده است. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل نیز عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس، اتاق دوبل دلوکس گرند، سوئیت پرزیدنتال با جکوزی داغ و اتاق بخار، اتاق دوبل سوپرییر و اتاق تریپل دلوکس. همه اتاق‌ها دسترسی رایگان به اسپا دارند و با اقامت در هریک از این اتاق‌ها می‌توانید از اسپا بهره‌مند شوید.
در داخل واحدهای اقامتی هتل Avantgarde Hotel Levent Istanbul آشپزخانه اختصاصی وجود دارد که این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، کتری برقی، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز و چای‌ساز، اجاق‌گاز و میز غذاخوری هستند. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و دمپایی و لوازم بهداشتی و حمام اسپا هستند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و فضای غذاخوری. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. برای قرار دادن وسایل گران‌بها و ارزشمندتان نیز گاوصندوق در داخل همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است. به دلیل دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با اقامت در هریک از این واحدهای اقامتی احساس رضایت داشته و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند.

رستوران هتل


در صورت اقامت در این هتل همه‌روزه می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید. همچنین این هتل دارای رستوران بوده و انواع غذاهای تازه بین‌المللی، مدیترانه‌ای و ترکی استانبولی برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل آوانتگارد لونت استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است