search
menu

هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آتلانتیس رویال استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتلانتیس رویال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul


هتل ۳ ستاره شیک و زیبای آتلانتیس رویال در قلب استانبول واقع شده است. موقعیت ایده آل آن دسترسی سریع به مقبره سلیمان را فراهم می‌کند. این هتل ۱۵ دقیقه پیاده تا موزه تاریخ علم و فناوری اسلام استانبول فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری محبوب اطراف این هتل می‌توان به ستون کنستانتین، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا و ایاصوفیه اشاره کرد که همه ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. ایستگاه تراموای سلطان احمد در ۵۵۰ متری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌دهد. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به استانبول می‌توانید با اقامت در هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آتلانتیس رویال استانبول


در این هتل تمام تلاش برای ایجاد احساس راحتی میهمانان انجام می‌شود. برای انجام این کار، ملک بهترین خدمات و امکانات را ارائه می‌دهد. هتل آتلانتیس رویال استانبول دارای یک سالن استراحت مشترک، اتاق‌های بدون آلرژی و وای فای رایگان است. در این هتل 3 ستاره کارکنان میز تور آماده ارائه خدمات به میهمانان هستند. این اقامتگاه همچنین دارای پذیرش ۲۴ساعته، تاکسی سرویس، سرویس اتاق، انبار چمدان و صرافی برای تبدیل ارز است. در هتل آتلانتیس رویال استانبول برای میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را تجربه کنند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
کشیدن سیگار نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. دتکتور دود و کپسول آتش نشانی نیز برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul تعبیه شده است. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز از جمله خدماتی هستند که در این هتل در اختیار میهمانان قرار می‌گیرند. نظافت نیز به صورت روزانه انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر انجام می‌گیرد. برای افراد بالای ۱۳ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۲۳ اتاق با امکانات رفاهی عالی است. انواع اتاق‌های هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل استاندارد، اتاق دبل اقتصادی، اتاق دبل لوکس با چشم انداز دریا، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق چهار تخته استاندارد. همه اتاق‌ها دارای گاوصندوق، وای فای رایگان و میز کار هستند. اتاق‌های هتل همچنین دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، دی وی دی پلیر، چای ساز، مینی بار، دمپایی و سی دی پلیر هستند. در هتل آتلانتیس رویال استانبول هر اتاق دارای ملحفه‌های تمیز و حوله است. در هر واحد، حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز صبح در هتل Atlantis Royal Hotel Istanbul سرو می‌شود. انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در رستوران تراس هانزاده، رستوران عثمان گورمه و پیتزا و پاستا اوزی که در ۱۵۰ متری هتل قرار دارند، سرو می‌شوند.

فاصله هتل آتلانتیس رویال استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است