search
menu

هتل Atasehir Palace Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ataşehir Palace Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آتاشهیر پالاس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتاشهیر پالاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ataşehir Palace Hotel


هتل آتاشهیر پالاس استانبول، هتلی ۴ ستاره در منطقه آتاشهیر استانبول است که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و با در نظر گرفتن امکانات و خدمات متنوع، سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل آتاشهیر پالاس استانبول فاصله کمی تا پارک ها، مراکز خرید استانبول و ... دارد و مهمانان می توانند برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. امکانات رفاهی فراهم شده در هتل مطلوب و رضایت بخش هستند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Ataşehir Palace Hotel نیز تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورده و خاطره خوشی از اقامت برایشان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آتاشهیر پالاس استانبول


در هتل آتاشهیر پالاس استانبول امکانات و خدمات مناسب برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل آتاشهیر پالاس استانبول می تواند سفر شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان به ارمغان آورد. برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به استانبول سفر می کنند، پارکینگ با قابلیت استفاده برای افراد معلول در نظر گرفته شده است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، آسانسور، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، صندوق امانات و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لباسشویی، خشکشویی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، برگزاری مراسم جشن عروسی، خدمات برای معلولین، روم سرویس، دریافت سفارشات مارکت، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل آتاشهیر پالاس استانبول به بیش از چندین زبان خارجی از جمله زبان های انگلیسی،فرانسوی، نروژی، روسی، صربی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و خونگرم برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آتاشهیر پالاس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


هتل آتاشهیر پالاس استانبول در ۱۰ طبقه ساخته شده و دارای ۱۲۲ اتاق است. واحدهای اقامتی هتل آتاشهیر پالاس استانبول شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و اگزکتیو هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک و زیبا برخوردارند و با اسباب و اثاثیه مدرن و باکیفیت چیدمان یافته اند. رنگ‌های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها بسیار دلنشین و جذاب هستند. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت مناسبی هستند؛ زیرا خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد و تمام سطوح خارجی توسط پرسنل مربوطه ضدعفونی می شوند.
اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل اتاق ها و بالعکس به گوش نمی رسد و بنابراین مهمانان می توانند از سکوت و فضای دنج اتاقشان لذت ببرند. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند و میز و صندلی مخصوص فضای باز در آن ها تعبیه شده اند که برای استراحت و تماشای چشم انداز شهر بسیار مناسب‌اند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل آتاشهیر پالاس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل آتاشهیر پالاس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


«رستوران پالاس» هتل انواع غذاهای خوشمزه و رنگارنگ را همراه نوشیدنی های متنوع در وعده صبحانه برای مهمانان آماده و سرو می کند. مهمانان می توانند برای صرف صبحانه در ساعات معینی از صبح به رستوران مراجعه نمایند.

فاصله هتل آتاشهیر پالاس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید برندیوم استانبول: ۷۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید پالادیوم استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید متروپل استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیل تاون استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۹٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است