search
menu

هتل Aspalace Hotel Old City Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aspalace Hotel The Istanbul Old City
امکانات و خدمات عمومی اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Aspalace Hotel The Istanbul Old City


استانبول شهری پرجاذبه است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است پس چندان جای تعجب نیست اگر این شهر به اندازه جاذبه هایش هتل داشته باشد. معمولا بیشتر افرادی که با خرید بلیط هواپیما استانبول عازم این شهر شده اند ۲ هدف مشخص دارند: خرید و یا بازدید از جاذبه ها. هدفتان چه خرید از مراکز خرید استانبول باشد و چه بازدید از جاذبه های آن به هرحال فرقی نمی کند چون در هر دو صورت وقت چندانی برای اقامت در هتل نخواهید داشت به همین دلیل شاید بهتر باشد هتلی میان رده را برای اقامت خود انتخاب کنید که در عین دریافت خدمات خوب، کمی هم صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید. یکی از هتل های میان رده استانبول، هتل Aspalace Hotel The Istanbul Old City است که با توجه به موقعیت جغرافیایی و دسترسی اش به جاذبه ها، گزینه مناسبی برای اقامت به نظر می رسد.

امکانات و خدمات عمومی اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی


اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی به عنوان هتلی مدرن و شیک تمام امکانات و خدماتی که برای آسایش و راحتی مهمانان مورد نیاز است را فراهم کرده. لابی زیبا و نسبتا بزرگ آن در همان لحظه ورود پذیرای مهمانان بوده و فضای آرامی را برای چند دقیقه مطالعه، خواندن روزنامه و یا استراحت مهمانانش فراهم می کند. کادر پذیرش هتل با برخورد صمیمانه خود همواره به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مختلف مانند هماهنگی لازم برای تورها و یا استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی استانبول هستند. اتاق چمدان و اکسپرس چک این/ چک اوت دیگر خدماتی هستند که بخش پذیرش به مهمانان ارائه می دهد.
اگر به خدمات نظافتی مانند خدمات خشک شویی و اتو نیاز داشتید می توانید با پرداخت کمی هزینه به آن ها دسترسی داشته باشید. از پاکیزه بودن اتاق ها نیز خیالتان راحت باشد چون خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود. مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند بد نیست بدانند که هتل فاقد پارکینگ بوده و مجبور خواهند بود اتومبیلشان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنند.
صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، دستگاه اتومات نوشیدنی (وندینگ ماشین)، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور و خدمات روم سرویس دیگر امکانات و خدمات اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی هستند.
کارکنان هتل به زبان های عربی، آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی آشنا بوده و نگرانی بابت مکالمه نخواهید داشت.

اتاق های هتل


اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی در کل ۳ نوع اتاق مختلف شامل اتاق ها دابل یا تویین روم، اتاق سینگل و اتاق کامفورت سینگل دارد که تمامی اتاق های آن عایق صدا،‌ بدون سیگار و بدون آلرژی هستند. هتل اتاق های خانواده هم دارد.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های اسپالاس هتل به تازگی بازسازی و به استانداردهای بین المللی نزدیک تر شده اند. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت و اثاثیه اس به سبک عثمانی هستند. حمام های مدرن آن دارای سینک های گرد و دوش های بزرگی اند که گرد و غبار راه و خستگی گشت و گذار را از تنتان بیرون خواهد کرد. در هر یک از اتاق های هتل صندوق اماناتی نیز قرار داده شده است.

رستوران هتل


با اقامت در اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی می توانید مرباهای خانگی را برای صبحانه خود امتحان کرده و یا نوشیدنی های گوارایی را در کافه بار هتل نوش جان کنید. صبحانه انگلیسی، آسیایی، ایتالیایی و کانتیننتال انواع صبحانه های هتلند که می توانید از ساعات اولیه صبح ( ۷ صبح)‌ نوش جان کنید. رستوران هتل نیز با استفاده از مواد اولیه تازه تمامی تلاش خود را می کند تا غذاهایی باکیفیت و شایسته در اختیار مهمانانش بگذارد.

فاصله اسپالاس هتل د استانبول اولد سیتی تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید هیستوریا:‌ ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا:‌۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است