search
menu

هتل Aruna Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aruna Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آرونا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرونا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aruna Hotel Istanbul


هتل چهار ستاره آرونا در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول در کشور ترکیه واقع شده است. استانبول به عنوان یک شهر پرسابقه، دارای جاذبه‌های تاریخی کهنی است. در عین حال استانبول شهری مدرن و نوگرا است که نمودهای برجسته‌ای از زندگی و دنیای مدرن را به شما عرضه می‌کند؛ به دلیل همین ویژگی دو سویه، شما در استانبول، طیفی متنوع از اماکن تاریخی و دیدنی‌های مدرن را می‌بینید. اگر بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که فاصله فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل آرونا حدود ۴۸ کیلومتر است. فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول بسیار کم است و حتما در طول مدت اقامت خود در هتل آرونا، از این اثر تاریخی بازدید کنید؛ زیرا اثری به جا مانده از امپراتوری بیزانس است. از بزرگ ترین و باشکوه ترین کلیساهای دوران گذشته بود. یکی از پربازدید ترین جاهای دیدنی استانبول است. از مزیت‌های دیگر هتل آرونا نزدیکی آن به دریای مرمره است که می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به کنار دریا برسید و در امتداد دریای آبی مرمره قدم بزنید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرونا


در هتل آرونا امکانات و تجهیزات عالی وجود دارد که متناسب با اقامتی آسوده فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ، رستوران برای سرو صبحانه، سیستم هشدار و اطفا حریق، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل Aruna Hotel قابل استفاده هستند شامل این موارد هستند: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، میز ارائه و معرفی تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تور به همراه تورلیدر مجرب، شاتل گشت شهری، تبدیل ارز و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی. اگر بلیط لحظه آخری استانبول رزرو دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و برگشت هتل آرونا استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. در صورت تمایل به رانندگی در شهر، می‌توانید از هتل آرونا استانبول خودرو اجاره کنید. کارکنان مجرب و ماهر هتل آرونا به چندین زبان خارجی از جمله انگلیسی، روسی و اسپانیایی صحبت می‌کنند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در مجموع ۱۶ اتاق در هتل آرونا وجود دارد که طراحی و دکوراسیونی مجلل، گیرا و سنتی دارند که یادآور تزئینات و چیدمان تاریخی و قدیمی شهر استانبول است. اتاق‌های هتل آرونا برای اقامتی خوش، راحت و به‌یادماندنی تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌های هتلAruna Hotel بدین شرح است: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین و اتاق‌های سه نفره با تخت‌های سینگل. اتاق‌های خانوادگی و اتاق‌ ویژه ماه عسل و عروس و داماد هم در هتل آرونا وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی در اتاق‌های هتل آرونا وجود دارد که برای اقامتی فراموش‌نشدنی، دلنشین و بدون کمبود فراهم شده‌اند. امکاناتی که در اتاق‌های هتل آرونا استانبول در اختیار مسافران قرار دارد، شامل مواردی است از جمله: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات دیجیتالی، اینترنت رایگان و پرسرعت، کمد لباس، آیینه، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، میز، صندلی، حمام با دوش و یا وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو، صابون و حوله، سیستم هشدار و اطفا حریق، کتری برقی و تهویه مطبوع. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل Aruna Hotel امکان سیگار کشیدن را ندارند، اما در مکان مخصوصی که برای سیگار کشیدن تعبیه شده است می‌توانید این کار را انجام دهید.

رستوران هتل


در هتل آرونا یک رستوران شیک با فضایی دلنشین و دنج وجود دارد که می‌توانید در آن صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را به صورت بوفه میل کنید و صبحی دلپذیر را در کنار دوستان، خانواده و همراهان خود شروع کنید.

فاصله هتل آرونا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا موزه پرا استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است