search
menu

هتل Aren Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aren Suites Istanbul
امکانات کلی هتل آرن سوئیت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آرن سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aren Suites Istanbul


هتل آرن سوئیت یک هتل ۳ ستاره لوکس و مجلل است که در منطقه سلطان احمد واقع در یک خیابان فرعی کوچک پشت مسجد آبی در استانبول واقع شده است. فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها را می توان در نزدیکی هتل یافت و با چند دقیقه پیاده روی می توان به حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کرد. فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود ۲۰ کیلومتر و فرودگاه Sabiha Gokcen حدود ۴۹ کیلومتر با هتل فاصله دارند. این هتل مدرن در مجاورت جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر مانند گالری ذاکر، گالری هنری سیسترن، برج گالاتا، برج دختر و کاخ دولما باغچه قرار دارد و یک انتخاب محبوب برای مسافران تجاری و تفریحی است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، هتل Aren Suites Istanbul با ارائه امکانات رفاهی عالی مکانی ایده آل برای اقامت به شمار می رود.

امکانات کلی هتل آرن سوئیت استانبول


این هتل دارای ۵ طبقه و ۱۷ اتاق است که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و اتاق های جذابی را در مرکز منطقه تاریخی ارائه می دهد. از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل Aren Suites Istanbul می توان به وای فای رایگان در همه اتاق ها، میز پذیرش ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، وای فای در مکان های عمومی، پارکینگ رایگان و میز تور اشاره کرد.
همچنین هتل آرن سوئیت چشم انداز خیره کننده ای از تراس پشت بام دارد که بر زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز ممنوع بوده و اتاق هایی برای افراد سیگاری تعیبه شده است. مدیریت هتل امکانات ویژه ای از قبیل ویلچر و آسانسور را برای افراد معلول در نظر گرفته تا آن ها هم همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای گشت و گذار در شهر می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدماتی که صرافی هتل ارائه می دهد بهره مند شوید. با سپردن پول و اشیای قیمتی خود به صندوق امانات هتل با خیالی راحت می توانید به گردش و تفریح بپردازید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می گیرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی میهمانان را راهنمایی می کنند. برای سرگرمی می توانید در تورهای پیاده روی هتل شرکت کنید. هتل رستوران ندارد اما برای صرف غذا می توانید به رستوران ها و کافه های شیک اطراف هتل بروید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل Aren Suites Istanbul عبارتند از: اتاق دبل یا تویین سوپریور، اتاق دبل یا تویین سوپریور با منظره دریا، اتاق سه تخته سوپریور، اتاق چهار تخته سوپریور، اتاق استاندارد دبل یا تویین در طبقه همکف و اتاق های خانوادگی. هر اتاق هتل آرن سوئیت دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و انواع امکانات رفاهی مدرن است. میهمانان می توانند در مقابل تلویزیون LED با کانال های ماهواره ای متعدد استراحت کنند و یا از اینترنت بی سیم رایگان برای برقراری ارتباط با دوستان و همکاران استفاده کنند. همچنین هر اتاق دارای فرش، وان، جکوزی، مینی بار، میز و مبلمان است. تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی از ویژگی های استاندارد است که اقامت راحتی را تضمین می کند. تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز در هر اتاق وجود دارد.

فاصله هتل آرن سوئیت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۲۹۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا گالری هنری سیسترن: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است