search
menu

هتل Ararat Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ararat Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آرارات
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرارات تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ararat Hotel


شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه سالانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند چرا که زمانی مکان امپراطوری عثمانی بوده است و اکنون دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و مراکز خرید و سواحل بسیاری است. یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی در قلب بخش تاریخی شهر استانبول، هتل آرارات است که به جاهای دیدنی استانبول دسترسی خوبی دارد. اگر قصد دارید بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید، خوب است بدانید که هتل آرارات تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تنها ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد. هتل آرارات تا موزه پرا استانبول فاصله کمی دارد و در زمان اقامت خود در هتل آرارات و بازدید از شهر زیبای استانبول، حتما از این موزه جذاب بازدید کنید زیرا موزه پرا استانبول در بنایی تاریخی قرار دارد و مجموعه آثاری هنری مشتمل بر نگارگری عثمانی و کاشی و سرامیک استان کوتاهیه را در خود جای داده است. نقاشی مربی لاک پشت که گران‌ ترین، برجسته ترین و مشهورترین شاهکار هنری تاریخ ترکیه به حساب می آید، در این موزه قرار دارد. بهترین مکان در ترکیه برای آشنایی با نقاشی و هنر شرق شناسی در سده هفدهم میلادی است. موزه پرا استانبول در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول قرار گرفته است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرارات


امکانات و تجهیزات مختلفی در هتل Ararat Hotel تعبیه شده است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز، آماده استفاده مسافران است و شامل مواردی است از قبیل: اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران در بام و در فضای باز، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. خدمات عالی که در هتل آرارات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، اختصاصی و سریع، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، صبحانه، تبدیل ارز، شاتل گشت شهری، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، خدمات بلیط، میز تور برای ارائه و فروش تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و تورلیدر مجرب، ارائه بلیط‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل آرارات استانبول استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. اگر علاقه دارید که با ماشین در شهر گشتی بزنید، هتل آرارات امکان اجاره اتومبیل دارد. کارکنان مجرب هتل آرارات علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند فارسی، انگلیسی، عربی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


هتل آرارات استانبول دارای اتاق‌هایی متنوع و راحت با دکوراسیونی ترکیبی از سنتی و مدرنیته است. انواع اتاق‌های هتل Ararat Hotel بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت دابل با نمای شهر، اتاق سه نفره، اتاق سه نفره کامفورت، اتاق سه نفره سوپریور، اتاق خانوادگی سوپریور و اتاق استاندارد خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


تجهیزات و وسایل مختلفی که در اتاق‌های Ararat Hotelقرار دارند همگی برای اقامتی بدون کمبود و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل آرارات شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، تهویه مطبوع، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آرارات استانبول، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در هتل می‌توانید این کار را انجام دهید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل آرارات استانبول داری یک کتابخانه است که برای علاقه‌مندان به کتاب‌خواندن فرصتی مناسب برای تمرکز است. همچنین هتل آرارات کلاس و تورهای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی کشور ترکیه برگزار می‌کند. همچنین می‌توانید به تور پیاده‌روی یا تور شادی بروید و یا از طریق هتل Ararat Hotel در بیرون از هتل شامی رویایی و خاطره انگیز را رزرو کنید.

رستوران هتل


رستوران شیک و دنج هتل آرارات در فضای باز دارای چشم‌اندازی چشم‌نواز از دریای مرمره و شهر دارد که می‌توانید صبحی دل‌انگیز را با صبحانه ای مفصل و لذیذ و نمایی حیرت‌انگیز از دریا آغاز کنید.

فاصله هتل آرارات تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است