search
menu

هتل Aprilis Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aprilis Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آپریلیس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپریلیس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Aprilis Hotel Istanbul


هتل آپریلیس درست در قلب منطقه سلطان احمد، از محله های دیدنی استانبول، قرار گرفته و این امکان را به مهمانان می دهد تا در چشم به هم زدنی به جذاب ترین جاذبه های استانبول مانند مسجد آبی و مجموعه ایاصوفیه برسند. این هتل ترکیب کم نظیری از خدمات،‌ راحتی و موقعیت مناسب است و مهمانانی ساکن Aprilis Hotel Istanbul هرآنچه از تفریحات، سرگرمی و غیره بخواهند را در دست خود خواهند داشت. قرارگیری در قلب استانبول از یک سو و امکاناتی در حد استانداردهای بین‌ المللی از سوی دیگر، آپریلیس را به هتل محبوبی تبدیل کرده که سالانه پذیرای مهمانان و گردشگران فراوانی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپریلیس استانبول


آپریلیس تمامی امکانات و خدمات رفاهی را ایجاد کرده تا مهمانان اقامت فراموش نشدنی‌ای را تجربه کنند. برای اینکه امور مربوط به تحویل اتاق ها سریع تر و راحت تر انجام شود، پذیرش هتل به صورت ۲۴ فعال اند. در همین بخش می توانید از خدمات اطلاعات گردشگری و خدمات ارسال چمدان استفاده کنید. مهمانان شاغلی که به دنبال محیطی برای برگزاری جلسه و یا انجام امور کاری خود هستند، بد نیست سری به اتاق جلسات زده و از خدمات این بخش استفاده کنند. اتاق جلسات با سکوت و آرامش خود تمرکزتان را در امور کاری بیشتر خواهد کرد. خدمات شاتل، رفت و برگشت فرودگاهی، محل مخصوص سیگار کشیدن، کرایه اتومبیل، فروشگاه کادویی، خدمات تبدیل ارز و خدمات تور از دیگر امکانات هتلند. کارکنان بخش کانسیرج هتل آماده اند تا شما را در اموری مانند تهیه بلیط جاذبه ها و هماهنگی های لازم برای رزرو میز و غیره کمک کنند. دوربین مداربسته در داخل و خارج از هتل، نگهبانی ۲۴ ساعته، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اتاق چمدان، روزنامه های صبحگاهی، خدمات نظافت روزانه، خدمات اتو و اتو پرس، خدمات خشکشویی، خدمات لباسشویی و واکس کفش دیگر امکانات و خدمات این هتل رده بالا هستند.

اتاق های هتل


اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون آلرژی و اتاق های خانواده همه را در Aprilis Hotel Istanbul خواهید دید. آپریلیس ۳۱ واحد اقامتی دارد که برای روزی پر از آرامش و راحتی طراحی شده‌اند. اتاق‌های دابل آن برای مهمانانی که انفرادی بلیط هواپیما خریده و سفر کرده اند طراحی شده در حالی اتاق های اکونومی دابل و دابل روم آن مناسب زوج ها و مهمانانی است که دو نفره سفر کرده اند. تریپل روم‌ ها همانطور که از نامشان می توانید حدس بزنید مناسب مهمانانی طراحی شده که در گروه های ۳ نفره سفر کرده اند. اتاق های کانکت هتل برای آن دسته از مهمانانی طراحی شده که می خواهند در عین داشتن حریم خصوصی خود، نزدیک دوستانشان باشند. اتاق های کوادروپل اما مناسب خانواده هایی است که همراه فرزند دلبندشان سفر کرده اند. بد نیست بدانید که برخی از اتاق ها چشم انداز فوق العاده ای روبه دریا دارند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل همگی در تنالیته‌ های گرم دکور و تزیین شده و کف آن ها مفروش شده که گرما و راحتی بیشتری را در اتاق ها ایجاد کرده. علاوه بر این فضای گرم و راحت، اتاق ها دارای امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و وای فای رایگان هستند. خدمات روم سرویس نیز به تمامی اتاق ها ارائه می شود.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


آپریلیس به اهمیت آرامش و آسایش هنگام اقامت پی برده و به همین دلیل خدمات اسپا، سونا و ماساژ را ارائه می دهد. برای اینکه مهمانان ورزشکار از برنامه ورزشی خود دور نباشند، باشگاه ورزشی مجهزی نیز در هتل ایجاد شده است. علاوه بر این ها تورها و کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی و کرایه دوچرخه خدمات و امکاناتی است که با پرداخت کمی هزینه می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. برای خانواده های دارای کودک نیز کالسکه و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک وجود دارد تا کودکان نیز تجربه اقامت خوشی را در آپریلیس داشته باشند.

رستوران هتل


آپریلیس رستورانی با فضای دنج و شیکی دارد که در وعده های غذایی مختلف انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ترکیه ای را برای مهمانان سرو می کند و دیگر نیازی نیست که به دنبال غذاهای محلی ترکیه خیابان ها و رستوران ها را زیر و رو کنید.

فاصله هتل آپریلیس استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا حمام ترکی چمبرلی تاش: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است