search
menu

هتل Antwell Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Antwell Hotel
امکانات هتل آنتول
خدمات هتل آنتول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنتول استانبول

درباره Antwell Hotel


هتل آنتول استانبول یک هتل ۴ ستاره در شهر استانبول است و به راحتی می‌توان گفت این هتل یکی از فوق العاده‌ترین مکان‌هایی است که شما می‌توانید برای اقامت در استانبول تجربه کنید. همه چیز در این هتل راضی کننده و مطلوب خواهد بود و بدون شک از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. موقعیت مکانی هتل نیز به گونه‌ای است که با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن تاریخی و معروف شهر استانبول دسترسی داشته باشید.
از جمله اماکن تاریخی نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و… اشاره کرد. علاوه بر آن هتل تا ساحل دریای مرمره نیز فاصله چندانی ندارد و امکان گشت و گذار و تفریح در سواحل زیبای استانبول را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در Antwell Hotel اقامت داشته باشید و سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل آنتول


امکانات گسترده‌ای که در هتل آنتول استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. دکوراسیون داخلی و فضای خارجی هتل کاملا لوکس و مدرن است و از این جهت مجموعه‌ای ایده آل و دوست داشتنی را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کند. تمام فضاهای هتل تمیز، شیک و زیبا هستند و از حضور در گوشه گوشه این هتل لذت خواهید برد.
هتل دارای یک استخر سرپوشیده و امکانات آب گرم است که مهمانان می‌توانند برای تفریح و ایجاد آرامش بیشتر در زمان اقامت از آن بهره‌مند شوند. در رستوران این هتل لذیذ‌ترین غذاها برای مهمانان سرو می‌شوند و بدون شک از تجربه صرف غذا در این رستوران پشیمان نخواهید شد. باغ و فضای سبز هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و محیطی فوق العاده جذاب و آرامش بخش را برای قدم زدن و گذراندن اوقات فراغت مسافران فراهم می‌کنند. در فضای سبز هتل تجهیزات بازی کودکان نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند برای سرگرم کردن کودکان خود از آن‌ها بهره‌مند شوند. از دیگر امکانات گسترده موجود در Antwell Hotel می‌توان به پارکینگ رایگان، تراس، امکانات باربیکیو، قهوه خانه در محل، سالن برگزاری کنفرانس، باشگاه ورزشی و… اشاره کرد.

خدمات هتل آنتول


هتل آنتول استانبول خدمات گسترده‌ای را به مسافران عرضه می‌کند و تمام مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند از خدمات این هتل راضی بوده اند. رفتار دوستانه و بسیار صمیمانه پرسنل هتل سبب می‌شود که مسافران در زمان اقامت، احساس حضور در خانه خود را داشته باشند و بدون شک این مسئله یکی از زیباترین خاطرات سفر برای آنان خواهد بود.
هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات تبدیل ارز هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران می‌توانند در هر زمان که مایل باشند ارز مورد نیاز خود را در محل، تامین کنند. خدمات صندوق امانات هتل نیز فعال است و از اشیاء ارزشمند و گرانقیمت مهمانان به خوبی نگهداری می‌کند. در این هتل خدمات خانه داری نیز وجود دارد و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، فکس، فتوکوپی، نگهبانی ۲۴ ساعته، محل نگهداری چمدان و… از دیگر خدمات موجود در Antwell Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل آنتول استانبول برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند که تمامی آن‌ها فضایی بزرگ، لوکس و کاملا مجهز دارند. از انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل می‌توان به اتاق استاندارد دوقلو، سوئیت جونیور، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه، سوئیت جونیور با تراس، سوئیت با تراس، اتاق استودیو و سوئیت خانوادگی اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی که در واحدهای اقامتی Antwell Hotel در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند کامل و بی‌نقص هستند و سبب می‌شوند که مهمانان در طول اقامت خود هیچ کمبودی را احساس نکنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله و سشوار، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنتول استانبول


فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۸.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است