search
menu

هتل Antik Ipek Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Antik Ipek Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آنتیک ایپک استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنتیک ایپک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Antik Ipek Hotel Istanbul


هتل آنتیک ایپک یکی از هتل‌های دو ستاره مقرون‌به‌صرفه و موردتوجه در منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول است که این منطقه بسیار مشهور بوده و در میان توریست‌ها طرفداران زیادی دارد. همچنین این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی بسیار آسانی دارد و مطمئناً از اقامتتان در این هتل سیر نخواهید شد. هتل آنتیک ایپک حدوداً ۵ دقیقه پیاده‌روی تا بازار بزرگ استانبول دارد و به‌راحتی می‌توانید از این بازار انواع وسایل و لوازم موردنیازتان را خریداری کنید. به دلیل قرارگیری این هتل در مرکز کوم کاپی که جزو قسمت‌های تاریخی استانبول به شمار می‌رود، سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند یعنی در هنگام خرید بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل هستند.
از جمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Antik Ipek Hotel Istanbul می‌توان به مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی اشاره کرد که حدوداً ۱۰ دقیقه تا این هتل پیاده فاصله دارد و این‌که در محیط اطراف و محوطه چندین رستوران و کافی‌شاپ تعبیه‌شده است که می‌توانید خیلی سریع از این رستوران‌ها بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته و آزاد بودن ورود حیوانات خانگی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آنتیک ایپک استانبول


از امکانات عمومی ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند با خیال راحت ماشینشان را در این پارکینگ قرار دهند. علاوه بر آن ممکن است سفرتان با هواپیما باشد که در این صورت می‌توانید برای گشت‌وگذار از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. یکی دیگر از امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل اینترنت وای فای رایگان است که در سراسر هتل قابل‌دسترس است.
همچنین از امکانات مشهور این هتل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی است که موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، توجه داشته باشید که برای این کار نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. پرسنل هتل Antik Ipek Hotel Istanbul به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند. درصورتی‌که برای سفر کاری عازم شهر استانبول می‌شوید، در بخش بیزینس از خدماتی مانند فکس و فتوکپی می‌توانید بهره‌مند شوید. در بخش پذیرش نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، همچنین در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین، اتاق کوادروپل، اتاق تریپل، اتاق دوبل، اتاق سینگل اکونومی، اتاق دوبل یا توئین اکونومی. در داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید، همچنین همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و می‌توانید اقامتی با آرامش را تجربه کنید. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Antik Ipek Hotel Istanbul مینی بار، حمام اختصاصی با دوش وان و لوازم بهداشتی تعبیه‌شده است. به دلیل دسترسی به طبقات بالا از طریق آسانسور اقامت برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بسیار راحت خواهد بود.

رستوران هتل


قسمت بار این هتل دکوراسیون زیبایی دارد و در این محل احساس راحتی خواهید کرد. همچنین در این قسمت می‌توانید وعده صبحانه و چای عصرانه را نوش جان کنید.

فاصله هتل آنتیک ایپک استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است