search
menu

هتل Antea Palace Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Antea Palace Hotel & Spa
امکانات هتل آنتی پالاس هتل و اسپا
خدمات هتل آنتی پالاس هتل و اسپا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنتی پالاس هتل و اسپا

درباره Antea Palace Hotel & Spa


هتل آنتی پالاس هتل و اسپا استانبول یک هتل لوکس و فوق العاده زیبا در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول است که تمامی امکانات لازم را برای تجربه یک سفر ایده آل را ذر اختیار مسافران قرار می‌دهد. موقعیت مکانی این هتل واقعا بی‌نظیر است و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر استانبول مانند مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشید. اطراف این هتل پر از رستوران‌های رنگارنگ، کافه‌های متنوع و مراکز تجاری و تفریحی گوناگون است و هر آنچیزی را که شما برای گردش و تفریح در شهر استانبول تصور داشته باشید می‌توانید در نزدیکی این هتل پیدا کنید. علاوه بر آن Antea Palace Hotel & Spa به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و مهمانان می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه در هر زمان که مایل باشند به ساحل برسند و از قدم زدن و گشت و گذار در سواحل زیبای استانبول لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظاتی فراموش نشدنی را برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل آنتی پالاس هتل و اسپا


هتل آنتی پالاس هتل و اسپا استانبول امکانات بسیار عالی و متعددی دارد که اقامت را برای مهمانان جذاب‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. استخرهای سرپوشیده هتل در تمام فصول سال باز هستند و به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارند. هتل دارای حمام ترکی، اتاق بخار و اتاق سونا است که مسافران می‌توانند به وسیله این امکانات اوقات فراغت زیبایی را در هنگام اقامت تجربه کنند. در محوطه هتل آنتی پالاس، یک باغ بزرگ و سرسبز وجود دارد که برای استراحت و تفریح مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل نیز در تراس قرار گرفته و علاوه بر فضای شیک و زیبا و منظره فوق العاده‌ای که رو به شهر و دریای مرمره دارد، بهترین غذاهای اصیل ترکی، عثمانی و بین المللی را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. قهوه خانه، پارکینگ، اینترنت رایگان، سوئیت عروس و… از دیگر امکانات موجود در Antea Palace Hotel & Spa هستند.

خدمات هتل آنتی پالاس هتل و اسپا


علاوه بر امکانات خوبی که این هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، هتل آنتی پالاس هتل و اسپا استانبول خدمات بسیار متنوعی نیز دارد که سبب محبوبیت فراوان آن در بین گردشگران شده است. مرکز اسپا و ماساژهای تخصصی سر، صورت، بدن و… از خدمات ویژه این هتل هستند که آرامش و راحتی کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌دهند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با کرایه یک خودرو شخصی به هر نقطه ای از شهر استانبول که مایل هستند دسترسی داشته باشند. خدمات تبدیل ارز هتل نیز امکان تبدیل ارز در محل را برای مهمانان فراهم می‌کند. درمان‌های بدن، درمان‌های صورت، اسکراب بدن و خدمات زیبایی از جمله خدمات محبوب این هتل هستند که از سمت مهمانان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. از دیگر خدمات Antea Palace Hotel & Spa می‌توان به تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، میز تور، محل نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ساعته و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Antea Palace Hotel & Spa دارای فضای کاملا لوکس و زیبایی هستند که بدون شک از اقامت در آن‌ها احساس رضایت خواهید داشت. این هتل دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق خانوادگی، سوئیت کینگ، اتاق دوقلو، اتاق لوکس ملکه با بالکن و اتاق دو قلو اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متعددی در واحدهای اقامتی هتل آنتی پالاس هتل و اسپا به مهمانان ارائه می‌شوند که کیفیت اقامت را برای مهمانان چند برابر می‌کنند و سبب می‌شوند مسافران از اقامت خود در این هتل راضی و خشنود باشند. از جمله امکانات واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، صندوق امانات، جالباسی، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آنتی پالاس هتل و اسپا


فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است