search
menu

هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul
امکانات عمومی هتل و سوئیت آنسن استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل و سوئیت آن سن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul


هتل و سوئیت آنسن از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه مشهور بی اوغلو استانبول واقع شده است. این منطقه در قلب استانبول و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مکان‌های تفریحی و سرگرمی و مراکز خرید واقع شده است و سالانه مسافران زیادی در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. سوئیت آنسن با استایل مدرن و امکانات خوب و عالی اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران خود رقم می‌زند، به طوری که با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید به چندین جاذبه دیدنی و سرگرم‌کننده و خیابان مشهور استقلال دسترسی داشته باشید. موزه هنری مدرن استانبول نیز در فاصله نه چندان دوری از این هتل واقع شده است که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. میدان تکسیم با فاصله ۱۸ کیلومتری و برج گالاتا با فاصله ۶۰۰ متری جزو نزدیک‌ترین جاهای دیدنی هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul محسوب می‌شوند. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل و سوئیت آنسن استانبول


در لابی این هتل بخشی به نام میز تور بلیط و گردشگری دایر گردیده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و تفریحی این شهر آشنا می‌کنند و بلیط های ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی در این قسمت ارائه می‌شود. بخش پذیرش این مجموعه نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال استقبال و پاسخگویی به مسافران و در فراهم‌کردن اقامتی به یاد ماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت در تمامی قسمت‌های هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل هتل و سوئیت آنسن به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارد. در نظر داشته باشید که ممکن است در هنگام اقامت در هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul به خدمات مانند خشک‌شویی، لباسشویی نیاز داشته باشید که این خدمات با هزینه مجزا انجام می گیرند و خدمات مانند واکس کفش نیز به‌صورت رایگان در لابی این هتل انجام می‌گیرند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می‌توان به موسیقی و اجراهای زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای دوچرخه‌سواری، سرگرمی‌های عصرانه و کلوپ‌های شبانه اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در هتل و سوئیت آنسن استانبول عبارت‌اند از سوئیت سوپرییر، سوئیت اکسکیوتیو، پنت‌هاوس و اتاق دوبل اکونومی. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، اتاق تعویض لباس، ورودی اختصاصی، انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، ماشین ظرف‌شویی، میز ناهارخوری، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن و کاناپه‌های تخت شو. همچنین پنجره‌های اتاق‌های هتل Ansen Hotel and Suites Istanbul رو به شهر باز می‌شوند که چشم‌انداز زیبایی از خیابان پرهیجان بی اوغلو مقابل چشمانتان خواهد بود. در میان اتاق‌های این مجموعه اتاق خانواده جزو پرطرف‌دارترین واحدهای اقامتی محسوب می‌شود، زیرا معمولاً مسافران این هتل به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنند. برای دسترسی به اتاق‌هایتان می‌توانید از آسانسور استفاده کنید و به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های این هتل اقامتی با آرامش و سکوت را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل Eftalikus Bar & Restaurant نام داشته و انواع غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی ارائه می‌دهد. در یخچال‌های اتاق‌ها می‌توانید انواع میوه، بطری‌های آب و انواع نوشیدنی‌های سرد را نوش جان کنید که برای استفاده از این امکانات باید هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین برای کودکان نیز غذاهای مخصوص در منوی رستوران اضافه گردیده و وعده صبحانه از طریق روم سرویس در داخل اتاق سرو می‌شود.

فاصله هتل و سوئیت آن سن استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه و مسجد ایاصوفیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است