search
menu

هتل Anemon Galata Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anemon Galata Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آنمون گالاتا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنمون گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Anemon Galata Istanbul


هتل چهار ستاره و مجلل آنمون گالاتا در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه، در کنار برج گالاتا استانبول واقع‌شده‌است. هتل آنمون گالاتا در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد و به جاهای دیدنی استانبول، جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید استانبول نزدیک است. دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال هم که در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد، تنها در فاصله‌ی حدود ۴ کیلومتری هتل Anemon Galata Istanbul قرارگرفته‌است. اگر بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده‌اید و هتل آنمون گالاتا را برای اقامت انتخاب کردید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول با هتل آنمون گالاتا ۶۰ کیلومتر با ماشین فاصله دارد؛ همچنین فرودگاه استانبول هم در فاصله‌ی ۴۰ کیلومتری از هتل آنمون گالاتا قرار‌دارد. قابل ذکر است که هتل مجلل آنمون گالاتا به ایستگاه‌های وسایل حمل‌ونقل عمومی هم بسیار نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آنمون گالاتا استانبول


هتل آنمون گالاتا دارای طراحی خاص و منحصربه‌فرد است که دکوراسیونی تاریخی و مدرنیته را با هم دارد و دارای امکانات و خدمات با کیفیتی است که برای اقامت آسوده و بی دغدغه مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل آنمون گالاتا شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با چیدمانی جذاب و خاص، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، یک رستوران در کنار هتل و یک رستوران هم در طبقه بالای هتل همراه با تراس، فکس و فتوکپی. خدمات خوبی که هتل Anemon Galata Istanbul ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، تبدیل ارز، میز معرفی و ارائه تور، نگهداری از چمدان، گشت شهر، خدمات بلیط و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و واکس کفش. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل آنمون گالاتا استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون نگرانی‌ را داشته باشید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل آنمون گالاتا وجود دارد.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


هتل آنمون گالاتا ۵ طبقه دارد و تعداد اتاق‌های آن در مجموع، ۲۸ اتاق است. در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارند اما تعداد ۱۴ اتاق هتل آنامون گالاتا، برای مهمانانی که علاقه دارند در اتاق خود سیگار بکشند، طراحی شده‌است. اتاق‌های هتل Anemon Galata Istanbul در انواع مختلفی هستند که شامل ۲۱ اتاق دلوکس، ۳ اتاق جونیور و ۴ اتاق اکسکیوتیو است و همراه با تخت‌های سینگل یا تویین و یا دابل هستند.
از ویژگی‌های برجسته اتاق‌های هتل آنمون گالاتا، طراحی و دکوراسیون ویژه دیوارها، سقف و سبک و مدل مبلمان و کمد و تخت‌ها است و همچنین معماری که در اتاق و به طور کلی در هتل به کار گرفته شده‌است، تلفیقی از سبک معماری و طراحی سنتی با امکانات مدرن امروزی است و باعث شده‌است تا اقامت در هتل آنمون گالاتا فراموش‌نشدنی و دلپذیر باشد. وسایل و امکاناتی که در هتل مجلل آنمون گالاتا استانبول قرار دارند، برای اقامت خوش و بدون کمبود مسافران تعبیه شده‌اند و شامل تجهیزاتی هستند که بدین شرح است: یخچال، مبلمان، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، کمد لباس، اطفا و هشدار حریق، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز، طناب لباس، صندلی، میز تحریر و آیینه. از پنجره برخی از اتاق‌ها نمایی خیره‌کننده از شهر استانبول را می‌توانید مشاهده کنید.

رستوران هتل


در هتل آنامون گالاتا، در رستورانی که مخصوص سرو صبحانه است، می‌توانید صبحانه‌ای مفصل و لذیذ را میل کنید. همچنین در رستورانی هم که در طبقه بالای هتل واقع‌شده‌است و رستوران (FİRUZENDE RESTAURANT) نام دارد، دارای سقف و دیوارهای شیشه‌ای است که نمایی حیرت‌انگیز و تماشایی از بوسفور و گلدن هورن دارد. این رستوران دنج با فضایی دلنشین، منویی از خوراک‌های ترکی و بین‌المللی دارد و امکان برگزاری مراسمات و جشن‌های خاص هم در رستوران هتل آنامون گالاتا وجود دارد. همچنین می توانید با خانواده و همراهان خود در تراس هم بنشینید، لذت ببرید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل آنمون گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم استانبول: ۲۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است