search
menu

هتل Amofta Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Amofta Hotel Taksim
معرفی هتل آموفتا تکسیم
انواع اتاق‌ها در هتل آموفتا
امکانات اتاق‌های هتل
سایر امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل آموفتا تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر

درباره Amofta Hotel Taksim


برای اینکه هنگام سفر از تمام اوقات و لحظات خود لذت ببریم، مواردی وجود دارند که توجه کردن به آن موارد واقعا مفید است. انتخاب هتل و محل اقامت قبل از سفر و خرید بلیط هواپیما یکی از مهمترین کارهایی است که حتما باید به آن توجه شود. در سفر بعد از گردش و تفریح و خستگی مکان و هتلی که برای استراحت انتخاب شده است، نقش مهمی در دلپذیر و خاطره‌انگیز بودن سفر و مسافرت دارد. اگر شما برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی انجام می‌دهید، در این مطلب با ماهمراه باشید تا هتل آموفتا تکسیم استانبول را به شما معرفی نماییم.

معرفی هتل آموفتا تکسیم


هتل آموفتا تکسیم در واقع یک ساختمان قدیمی است که در سال ۱۹۰۱ افتتاح شده است. جالب است بدانید که هتل آموفتا تکسیم تا به امروز بارها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و اصالت، جذابیت در معماری و سبک زندگی مردمان روزگار قدیم را حفظ کرده است. هتل آموفتا در منطقه فوق‌العاده زیبای بی اوغلی و مرکز استانبول بزرگ واقع شده است. طبیعت منحصر به فرد دریای سیاه همه روبه هتل آموفتا تکسیم منعکس می‌کند. جالب است بدانید که، حتی اسم آموفتا تکسیم از نام آن الهام گرفته شده است. همچنین شما می‌توانید براحتی از جاذبه‌های استانبول دیدن نمایید چون هتل در فاصله خیلی نزدیک از این جاذبه‌ها قرار گرفته است.

انواع اتاق‌ها در هتل آموفتا


اتاق‌ها در هتل آموفتا بشکل خاص و زیبایی طراحی شده است. در چیدمان اتاق‌ها از لوازم مجلل و راحت برای آسایش هرچه بیشتر مهمانان استفاده شده است. لازم به ذکر است که تمام اتاق‌ها در هتل آموفتا تکسیم عایق صدا هستند و ضد صدا طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل آموفتا از نظر تنوع به؛ اتاق دو نفره سوپریر (با یک تخت ملکه و ظرفیت سه نفر)، اتاق دونفره بودجه (دارای یک تخت کینگ و دو تخت ۲ نفره با ظرفیت سه نفر)، اتاق استاندارد دونفره (همراه با یک تخت ملکه و ظرفیت دونفر) و اتاق دونفره لوکس با بالکن (دارای یک تخت ملکه و ظرفیت فقط دونفر) تقسیم بندی شده است.

امکانات اتاق‌های هتل


تمام واحدهای اقامتی در هتل آموفتا تکسیم دارای تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایش از کف هم یکی از بهترین امکانات هتل آموفتا است. پس اگر در فصل‌های سرد به استانبول سفر کردید نگران گرمایش اتاق خود نباشید. لازم نیست نگران اینترنت باشید چون وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل در دسترس است. همه واحدها دارای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای،حمام خصوصی با سشوار و دوش همراه با لوازم بهداشتی رایگان هستند. یخچال، مینی بار، آشپزخانه،کتری برقی و نظافت روزانه هم برخی از امکانات موجود در اتاق‌های Amofta Hotel Taksim Istanbul هستند.

سایر امکانات و خدمات هتل


وای فای رایگان، شاتل فرودگاه برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان، توقفگاه رایگان خودرو برای افرادی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اند، میز پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز، خدمات خانه‌داری روزانه، خشک‌شویی، دوربین مدار بسته برای کنترل بهتر محیط هتل، تبدیل ارز، سرویس رفت و برگشت به بیرون از هتل، هشدار امنیتی، آسانسور، سالن زیبایی برای کسانی که به زیبایی خود در همه جا اهمیت می‌دهند، اتاق مخصوص سیگاری‌ها و فروشگاه برای خرید سوغات سنتی ترکیه فقط برخی از امکانات هتل آموفتا تکسیم است که برای رفاه حال و آرامش هرچه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است.

فاصله هتل آموفتا تا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های مهم شهر


فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین استانبول: ۳٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است