search
menu

هتل Alright Suites Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alright Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آلرایت سوئیتس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلرایت سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Alright Suites Istanbul


هتل آلرایت سوئیتس استانبول، در منطقه بی اوغلو، مرکز شهر استانبول قرار گرفته و با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این هتل برای آن دسته از مهمانانی که دوست دارند اکثر جاهای دیدنی استانبول ازجمله پل گالاتا، خیابان استقلال، موزه مادام توسو، بازار بزرگ استانبول و ... را در کمترین زمان و با طی مسافت کوتاه بازدید کنند، بسیار مناسب است. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر آسان است و مهمانان می‌توانند با پیاده روی کوتاه مدت و یا با استفاده از انواع وسیله های حمل و نقل عمومی از این مکان ها دیدن کنند. امکانات رفاهی که در هتل فراهم گشته‌اند، مرغوب و رضایت بخش هستند و اقامت دل‌نشین برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Alright Suites Istanbul نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلرایت سوئیتس استانبول


در هتل آلرایت سوئیتس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی‌شان به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل با دسترسی ویلچیر استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، مرکز تجاری، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار، دستگاه خنک کننده آب، کافی نت، آسانسور، روزنامه و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بلیط، لباسشویی، خشکشویی، دریافت سفارش‌های مارکت، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل آلرایت سوئیتس استانبول به چندین زبان خارجی از جمله زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط خونگرم و دوستانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آلرایت سوئیتس استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل آلرایت سوئیتس استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل آلرایت سوئیتس استانبول شامل اتاق های دبل یا توئین دلوکس، دبل یا توئین استاندارد، سینگل استاندارد، دبل کومفورت و ... هستند. اتاق های هتل از چشم انداز زیبای شهر و یا دریای آبی رنگ برخوردارند و دارای دکوراسیون ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه بادوام و مناسب چیدمان یافته‌اند. رنگ‌ها و اکسسوری های به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها نیز هماهنگ و مناسب هستند. کف اتاق ها با سرامیک پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی واحدها در وضعیت خوب و اطمینان بخش قرار دارند؛ خدمات خانه داری در صورت تقاضای مهمان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون به داخل اتاق ها و بالعکس به گوش نمی‌رسد و مهمانان می‌توانند از فضای آرام و دنج اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در واحدها ممنوع است. زمان تحویل واحدها در هتل آلرایت سوئیتس استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه واحدها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل آلرایت سوئیتس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، قهوه/ چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل آلرایت سوئیتس همه روزه صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح به صورت بوفه ای سرو می گردد و هزینه روزانه این وعده برای هر فرد بالغ ۶ یورو است. صبحانه شامل انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ است.

فاصله هتل آلرایت سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۳٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است