search
menu

هتل Alpek Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Alpek Hotel
معرفی هتل آلپک
معرفی انواع اتاق‌های هتل و امکانات موجود
رستوران هتل آلپک استانبول
سایر امکانات هتل
فاصله هتل الپک استانبول تا امکان تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر

درباره Alpek Hotel


ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران همواره یکی از مقاصد جذاب و پرطرفدار برای خرید بلیط هواپیما گردشگران ایرانی محسوب می‌شود. شهر استانبول ترکیه هم به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید متنوع توانسته تا جایگاه قابل توجهی را در جذب گردشگر از سراسر دنیا بخصوص ایران را بخود جذب نماید. از اینرو برای رفاه حال و آسایش هرچه بیشتر گردشگران استانبول هتل‌ها متنوع بسیاری مشغول بکار و فعالیت هستند. امروز قصد داریم تا هتل آلپک استانبول را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همرا باشید.

معرفی هتل آلپک


هتل Alpek استانبول در منطقه فاتیح در استانبول و در فاصله ۲۰۰ متری بازار اسپایس واقع شده است. هتل ۴ ستاره آلپک استانبول با استفاده از تجهیزات بروز جهانی طراحی و ساخته شده است. هتل آلپک استانبول در ارائه خدمات بقدری پیشرفته و دقیق است که بدون شک شما در سفر بعدی خود به استانبول این هتل را برای اقامت خود انتخاب خواهید نمود.
هتل آلپک استانبول که در مرکز شهر قرار دارد فقط چند دقیقه پیاده تا بازار معروف مصر استانبول فاصله دارد. بازار بزرگ و مسجد سلیمانیه برخی دیگر از جاهای دیدنی استانبول هستند که در نزدیکی هتل آلپک می‌توان براحتی از آنها بازدید کرد.

معرفی انواع اتاق‌های هتل و امکانات موجود


هتل زیبا آلپک استانبول دارای ۳۰ واحد اقامتی است که همه آنهاها دارای؛ تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و مینی بار هستند. جالب است بدانید که؛ بعضی از واحدها منظره‌ای فوق العاده زیبا از دریا یا شهر را برای مهمانان خود به نمایش می‌گذارند. همه حمام‌ها دارای دوش لوازم آرایش و لوازم بهداشتی رایگان است.
شایان ذکر است که تمام اتاق‌ها ضد صدا طراحی و ساخته شده‌اند. وای فای رایگان، سرویس ۲۴ اتاق، سرویس راحتی اتاق شامل تخت خواب ملافه و روتختی تمیز و ممتاز فراهم شده است. همچنین مهمانان می‌توانند براحتی با استفاده از قهوه ساز و کیسه های چای رایگان، قهوه فوری تهیه و میل نمایند.
اتاق‌ها و واحدهای اقامتی در هتل آلپک استانبول از نظر تنوع به؛ اتاق دوتخته یا دو نفره برتر (دوتخت دوقلو، یا یک تخت کامل با ظرفیت ۳ نفر)، اتاق سه تخته برتر (دارای یک تخت دوقلو، یک تخت کامل و ظرفیت حداکثر دو نفر)، اتاق دونفره اقتصادی (همراه با یک تخت کامل و ظرفیت حداکثر ۴ نفر بزرگسال) و یک اتاق خانوادگی تقسیم بندی شده است. انتخاب هتل آلپک استانبول اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران هتل آلپک استانبول


رستوران هتل آلپک با منوی متفاوتی از انواع غذاها آماده پذیرایی از مهمانان خود است. صبحانه با بوفه آزاد در رستوران هتل آلپک استانبول با منظره خارق‌العاده از آبی دریا سرو می‌شود. تماشا و استشمام بوی دریا واقعا اشتهای هر کسی را برای خوردن یک صبحانه کامل تحریک می‌کند. کافی شاپ، کافه و اغذیه فروشی‌ها هم برای صرف میان وعده با انواع میان وعده‌های سنتی ترکیه آماده ارائه خدمات به مهمانان هتل هستند.

سایر امکانات هتل


مدیریت هتل آلپک استانبول خدمات و امکانات فراوانی را برای راحتی و آسایش هرچه بیشتر مهمانان خود در درنظر گرفته است که از این میان می‌توان به وای فای رایگان در تمام نقاط هتل، میز تور، تهیه بلیط، خدمات کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، امکانات رفاهی مناسب برای تجارت شامل تلفن همراه با تماس محلی رایگان است اشاره کرد.
همچنین علاوه بر موارد ذکر شده؛ از امکانات تفریحی هتل آلپک می‌توان کلوپ سلامتی را نام برد. لازم به ذکر است که شرکت در فعالیت‌های کلوپ سلامتی رایگان نیست و باید هزینه پرداخت شود.

فاصله هتل الپک استانبول تا امکان تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر


فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا ستون کنستانتین: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا خیابان استقلال: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه مترو تکسیم: ۲.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است