search
menu

هتل Almadina Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Almadina Hotel Istanbul
امکانات هتل آلمادینا استانبول
خدمات هتل آلمادینا استانبول
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلمادینا استانبول

درباره Almadina Hotel Istanbul


هتل آلمادینا استانبول یک هتل میان رده و اقتصادی در شهر استانبول است که نسبت به موقعیت مکانی و کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده ارزش اقامت فراوانی دارد. مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند عملکرد هتل را به عنوان یکی از هتل‌های ۳ ستاره استانبول خوب توصیف کرده‌اند و از اقامت در این هتل راضی بوده اند. علاوه بر فضای امن و آرامش بخشی که هتل برای اقامت مهمانان فراهم کرده، موقعیت مکانی هتل نیز بسیار ایده آل است و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی به پرطرفدارترین مناطق شهر استانبول از جمله میدان تکسیم و خیابان استقلال دسترسی داشته باشید. جاذبه‌های تاریخی فراوانی نیز در اطراف این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاخ توپکاپی، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و… اشاره کرد. به دلیل قرار گیری هتل در یک منطقه پر رفت و آمد تعداد رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریحی و مراکز تجاری نیز در اطراف این هتل زیاد است و در مجموع محیطی ایده آل و دوست داشتنی را برای تفریح و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در Almadina Hotel Istanbul اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آلمادینا استانبول


امکانات رفاهی متعددی در هتل آلمادینا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که در حد یک هتل ۳ ستاره بسیار خوب و قابل توجه هستند و از لحاظ اقتصادی نیز ارزش بالایی دارند. فضای داخلی هتل و دکوراسیون و طراحی داخلی واحدهای اقامتی کاملا شیک و مدرن هستند و از این جهت احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مسافران ارائه می‌دهد و علاوه بر آن مهمانان می‌توانند طعم دلچسب غذاهای محلی را هم در این رستوران تجربه کنند. صبحانه نیز در همین رستوران سرو می‌شود و تنوع مواد غذایی آن بدون شک مورد توجه مهمانان قرار خواهد گرفت. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در اماکن عمومی و مشترک ممنوع می‌کند. یک دستگاه فروش نوشیدنی نیز در هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند از آن نوشیدنی‌های خنک و تازه تهیه کنند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در Almadina Hotel Istanbul می‌توان به پارکینگ، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های ضد حساسیت و… اشاره کرد.

خدمات هتل آلمادینا استانبول


خدماتی که در هتل آلمادینا استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند مانند امکانات موجود در آن متنوع و گسترده هستند و اقامت را برای مسافران دلپذیرتر می‌کنند. هتل دارای پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. کارکنان هتل بسیار مودب و مهمنواز هستند و علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی و روسی نیز با مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانان می‌توانند از خدمات کرایه خودرو در هتل بهره‌مند شوند و به وسیله یک خودرو شخصی از تمام نقاط شهر استانبول بازدید داشته باشند. هتل دارای خدمات تور نیز است که مسافران را برای تجربه سفری بی‌نقص‌تر و جذاب‌تر راهنمایی می‌کند. خدمات خانه داری در این هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی آن هر روز نظافت می‌شوند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو نیز در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. از دیگر خدمات موجود در Almadina Hotel Istanbul می‌توان به محل نگهداری چمدان، سرویس دربان، تهیه بلیط، نگهبانی ۲۴ساعته و… اشاره کرد که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


هتل آلمادنیا استانبول دارای واحدهای اقامتی باشکوه و مجللی است که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق دوتخته اقتصادی، اتاق دوتخته استاندارد، سوئیت کینگ، سوئیت جونیور، اتاق دوتخته لوکس، اتاق سوپریور و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی Almadina Hotel Istanbul تمامی امکانات لازم برای یک سفر ایده آل و به یادماندنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، کمد لباس، امکانات اتوکشی، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلمادینا استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول: ۳.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است