search
menu

هتل Aldem Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aldem Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آلدم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلدم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aldem Hotel Istanbul


هتل آلدم استانبول یک هتل ۳ ستاره در منطقه سلطان احمد استانبول است. ساختمان این هتل کلاسیک به تازگی بازسازی شده است اما ساختار منحصر به فرد و سبک اصیل خود را حفظ کرده است. منظره زیبای شهر از تراس هتل قابل مشاهده است. با کمی پیاده روی جاذبه های تاریخی زیادی از جمله ایاصوفیه، بازار ادویه جات، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر و آب انبار باسیلیکا را می توانید ببینید. نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری معروف استانبول هم موجب صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد شده و هم مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. ایستگاه تراموا تنها ۳ دقیقه با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول است که در فاصله ۴۵ کیلومتری هتل واقع شده و تقریبا ۴۶ دقیقه با ماشین طول می کشد تا خود را به فرودگاه برسانید. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. در صورت تهیه بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر، پیشنهاد می شود که با اقامت در هتل Aldem Hotel Istanbul سفر منحصر به فردی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آلدم استانبول


هتل و اتاق ها به زیبایی با رنگ های گرم و عتیقه های زیبا تزئین شده اند. کافه تریا روف گاردن برای سرو نوشیدنی و تنقلات وجود دارد. برای راحتی بیشتر Wi-Fi رایگان در کل هتل در دسترس است. پرسنل محترم هتل Aldem Hotel Istanbul با تسلط به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و ترکی استانبولی در صورت هرگونه سوال در مورد حمل و نقل یا جاذبه های محلی به شما کمک می کنند. از امکانات رفاهی این هتل می توان به میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، میز تور و سرویس اتاق اشاره کرد. بلیط ورودی جاهای دیدنی را می توانید از میز تور تهیه کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادث ناگوار کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است.
هتل آلدم دارای فضایی دلنشین و تمیز است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. برای افرادی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در اتاق ها و مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای افراد دیگر ایجاد نکنند. خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس است. همچنین افراد علاقمند به مطالعه می توانند از امکانات کتابخانه هتل بهره مند شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Aldem Hotel Istanbul عبارتند از: اتاق دبل، اتاق توئین، اتاق یک نفره، اتاق سه تخته، اتاق دبل اقتصادی و اتاق های خانوادگی. اکثر اتاق های هتل دارای تلویزیون ال سی دی، تلفن، کمد لباس، تهویه مطبوع، مینی بار و سایر لوازم جانبی هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر یک از اتاق ها وجود دارد. هر واحد هتل آلدم دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله و سایر ملزومات بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل فاقد رستوران است. صبحانه بوفه ای برای میهمانان این هتل اصیل سرو می شود. میهمانان می توانند از غذاهای سالم و ترکی در Amedros که در فاصله ۵ دقیقه ای از هتل آلدم است لذت ببرند. بار هتل نیز با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان است.

فاصله هتل آلدم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج تاریخی گالاتا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است