search
menu

هتل Albinas Hotel Old City Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Albinas Hotel Old City
امکانات و خدمات عمومی هتل آلبیناس اولد سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلبیناس اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Albinas Hotel Old City


هتل آلبیناس اولد سیتی در محله سلطان احمد شهر استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Albinas Hotel Old City هتلی چهار ستاره‌ و مجلل است که متناسب با اقامتی آسوده و به‌یادماندنی است. هتل آلبیناس در نزدیکی دریای مرمره قرار دارد و در عرض چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کنار دریا بروید، در ساحل قدم بزنید و ساعاتی را به تفریح بگذرانید. در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید؛ خوب است که بدانید هتل آلبیناس اولد سیتی تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هتل آلبیناس استانبول در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی و جاهای دیدنی استانبول قرار دارد و این یک مزیت مهم برای هتل آلبیناس است. در طول مدت زمانی که در هتل آلبیناس اولد سیتی اقامت دارید، حتما به مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد) سری بزنید که تنها در فاصله‌ی ۳۰۰ متری از هتل آلبیناس اولد سیتی استانبول واقع شده است؛ مسجد سلطان احمد مهم‌ترین مسجد استانبول است و به دلیل طراحی داخلی که دارد در میان گردشگران و مردمان منطقه به مسجد آبی معروف شده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلبیناس اولد سیتی


هتل آلبیناس استانبول دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت آسوده و راحت مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل Albinas Hotel Old City شامل مواردی است از قبیل: لابی، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، تراس با فضای سبز و میز و صندلی، فکس و فتوکپی. خدمات خوب و باکیفیتی که هتل آلبیناس اولد سیتی ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، ارائه بلیط جاذبه‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها، میز تور برای معرفی تور به علاقه‌مندان و خدمات بلیط. همچنین در صورتی که نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل آلبیناس استانبول، تبدیل ارز انجام دهید. خدمات نظافتی هتل Albinas Hotel Old City شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، برای تردد آسان از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آلبیناس استانبول استفاده کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل آلبیناس وجود دارد. کارکنان مجرب که در هتل آلبیناس اولد سیتی مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی، اسپانیایی و روسی صحبت کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی با طراحی و چیدمانی چشم‌گیر و زیبا در هتل آلبیناس اولد سیتی استانبول قرار دارد که بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد دابل، اتاق‌های استاندارد تویین، اتاق‌های سوپریور دابل، اتاق‌های خانوادگی متصل با مساحت ۴۳ متر مربع.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌های هتل آلبیناس استانبول دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، کتری برقی، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق هستند. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل Albinas Hotel Old City نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Albinas Hotel Old City تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی، کلاس‌های آشپزی، تورهای پیاده‌روی و رزرو شامی رویایی در بیرون از هتل را برای مسافران برگزار و ارائه می‌کند. در تراس هتل آلبیناس اولد سیتی، در فضایی با چشم‌انداز زیبای شهر، امکان نشستن برای گپ زدن، میل کردن میان‌وعده وجود دارد.

رستوران هتل


در رستوران دنج و شیک هتل Albinas Hotel Old City در فضایی دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید و نهایت لذت را ببرید.

فاصله هتل آلبیناس اولد سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱۱ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید هیستوریا استانبول: ۱۲ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است