search
menu

هتل Adelio Pera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ADELİO PERA HOTEL
امکانات هتل آدلیو پرا
خدمات هتل آدلیو پرا
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آدلیو پرا استانبول

درباره ADELİO PERA HOTEL


هتل آدلیو پرا استانبول در قلب منطقه تاریخی شهر استانبول قرار گرفته و محیطی امن، تمیز و زیبا را برای اقامت مهمانان این شهر فراهم می‌کند. هتل تقریبا به تمام اماکن مشهور شهر استانبول نزدیک است و از همین جهت مسافران می‌توانند لحظات بسیار خوشی را در طول سفر با اقامت در آن تجربه کنند. میدان تکسیم که اصلی‌ترین و مشهورترین میدان شهر استانبول است در فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار گرفته و مهمانان می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به آن دسترسی داشته باشند. مجسمه‌های زیبا، گاری‌های فروش تنقلات، کبوترهای محلی و… از جمله زیبایی‌های موجود در میدان تکسیم هستند که بدون شک از تماشای آن‌ها پشیمان نخواهید شد. علاوه بر آن اماکن تاریخی و معروف فراوانی نیز در اطراف این هتل قرار گرفته‌اند که از جمله این اماکن می‌توان به مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه استانبول و… اشاره کرد. هر یک از این اماکن معماری فوق العاده جذاب و خیره کننده‌ای دارند که مطمئنا هرچشمی را به خود خیره می‌کنند و تماشای آن‌ها در سفر به استانبول، خاطره زیبایی است که هرگز از ذهن مسافران بیرون نخواهد رفت. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر زیبای استانبول در ADELİO PERA HOTEL اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل آدلیو پرا


هتل آدلیو پرا استانبول علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد امکانات متنوعی را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد که با توجه به هزینه‌های اقامت در این هتل، قابل توجه و مقرون به صرفه هستند. در اطراف این هتل رستوران‌های متنوع گوناگونی وجود دارند که مهمانان می‌توانند صرف وعده‌های غذایی متفاوت را در آن‌ها تجربه کنند. هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک ممنوع می‌کند و این مسئله در کیفیت اقامت مهمانان تاثیر فراوانی دارد. مراکز تجاری و مغازه‌های فراوانی در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند و مسافرانی که قصد خرید در استانبول را دارند به راحتی می‌توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. استفاده از اینترنت نیز برای تمام ساکنان هتل رایگان است و مسافران می‌توانند در مناطق عمومی هتل به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. از دیگر امکانات رفاهی موجود در ADELİO PERA HOTEL می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، سیستم تهویه مطبوع، نگهبانی ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

خدمات هتل آدلیو پرا


هتل آدلیو پرا استانبول خدمات پذیرش ۲۴ساعته دارد و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی و پرتغالی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند. مسافران می‌توانند از خدمات کرایه خودرو در هتل بهره‌مند شوند و به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول به گردش و تفریح بپردازند. هتل دارای خدمات روم سرویس است و در هر ساعتی از شبانه روز غذا یا خوراکی مورد نظر مهمانان را برای آن‌ها فراهم می‌کند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و تمام واحدهای اقامتی این هتل به صورت هر روزه سرویس و نظافت می‌شوند.
خدمات خشکشویی و لباسشویی نیز در هتل وجود دارند و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کنند. سرویس دربان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، محل نگهداری چمدان، تهیه بلیط و… از دیگر خدمات موجود در ADELİO PERA HOTEL هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


فضای بزرگ و زیبای موجود در واحدهای اقامتی هتل آدلیو پرا استانبول بدون شک نظر مهمانان را به خود جلب خواهد کرد. طراحی واحدهای اقامتی این هتل بسیار شیک و زیبا است و محیطی آرامش بخش و دوست داشتنی را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از انواع واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق چهار نفره لوکس، اتاق سه تخته لوکس و اتاق سوپریور اشاره کرد.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات متنوعی در واحدهای اقامتی ADELİO PERA HOTEL به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، آشپزخانه مجهز، مینی بار، میز تحریر و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آدلیو پرا استانبول


فاصله هتل تا میدان تکسیم: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است