search
menu

هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل آدا کاراکوی استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آدا کاراکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul


هتل آدا کاراکوی هتل ۴ ستاره زیبایی است که در ۱۵۰ متری بندر کاراکوی قرار دارد. منطقه کاراکوی در قلب شهر استانبول قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاذبه‌های استانبول دارد. اگر از بودن در مناطق تاریخی لذت می‌برید، هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. جاذبه‌های مهمی مثل برج گالاتا و بازار ادویه کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند، علاوه بر آن رستوران‌ها و بوتیک‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی گردش در شهر را برای مهمانان این هتل آسان می‌کند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول به راحتی می‌توانید به این شهر رویایی سفر کرده و تعطیلات فوق‌العاده‌ای داشته‌ باشید. این هتل یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های استانبول است که شهرت عمده خود را مدیون خدمات باکیفیت است. ساختمان این هتل ۵ طبقه است و از جلوه‌ی ویژه‌ای برخوردار است.

امکانات کلی هتل آدا کاراکوی استانبول


برای رفاه مهمانان عزیز امکانات متنوعی برای آنان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و ترانسفر رفت و برگشت از امکانات اساسی این هتل هستند. امکانات دیگری از جمله آسانسور، اتاق چمدان، صرافی، صندوق امانات، دوربین مداربسته در نواحی مشترک، کپسول آتش‌نشانی، فکس، فتوکپی، دزدگیر، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع و روزنامه در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل تراس دنج و چشم‌انداز فوق‌العاده آن به شهر است. برای گردش در شهر می‌توانید از امکان اجاره اتومبیل استفاده کنید. گیفت‌شاپ هتل گزینه خوبی برای خرید یادگاری از استانبول است. لازم به ذکر است سیگار کشیدن در مناطق مشترک ممنوع است و منطقه‌ای برای این منظور در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که پذیرش این هتل دارای محدوده سنی است و کودکان زیر ۷ سال پذیرفته نمی‌شوند؛ و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود.
کارکنان هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul بسیار خوش‌برخورد و مسئولیت‌پذیر هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک محیط آرام و امن برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. خدمات متنوعی از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، نظافت روزانه، اتو، لاندری و خشک‌شویی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آدا کاراکوی دارای ۲۵ اتاق شیک و زیبا است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل قرار دارند و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. اتاق لوکس دوبل، لوکس تریپل، اکونومی دوبل، استاندارد دوبل و استاندارد تویین از انواع واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره هستند. امکانات اتاق‌ها متنوع و باکیفیت هستند و تلاش شده است تا تمامی لوازم ضروری در اختیار مهمانان قرار بگیرد.
تمامی اتاق‌های هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul عایق صدا هستند. روم سرویس، مینی‌بار، یخچال، چای‌ساز، اینترنت رایگان، میز، صندلی، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی از دیگر امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. ناگفته نماند هیچ‌کدام از اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل آدا کاراکوی می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق و یا تراس هتل میل کنید؛ صبحانه کانتیننتال این هتل بسیار موردپسند مهمانان قرار می‌گیرد. این هتل دارای رستوران نیست و برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانید از غذاهای آماده هتل تهیه کنید. البته در چند قدمی هتل Ada Karakoy Hotel Istanbul رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا و دسر هستند. رستوران کاراکوی گومروگ در ۵۰ متری هتل قرار دارد و رستوران‌های کسکا و کشکر اوغلو کاراکوی کمتر از ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارند.

فاصله هتل آدا کاراکوی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایا صوفیه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است