search
menu

هتل Ada Homes Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ada Homes Hotel Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آدا هومز تکسیم استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدا هومز تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ada Homes Hotel Taksim Istanbul


هتل سه ستاره آدا هومز در فاصله‌ی ۲۵۰ متری از میدان معروف تکسیم قرار دارد و با یک دقیقه پیاده‌روی هم از هتل آدا هومز تکسیم به خیابان استقلال می‌رسید. هتل زیبا و اقتصادی آدا هومز در سال ۲۰۱۴ افتتاح شد و در مرکز شهر از موقعیت قرارگیری خوبی برخوردار است که به جاهای دیدنی استانبول، مراکز خرید بسیار نزدیک است. از هتل آدا هومز تکسیم استانبول تا ایستگاه مترو تکسیم تنها ۵ دقیقه با پای پیاده فاصله است. اگر بخواهید بلیط هواپیما استانبول تهیه کنید و هتل Ada Homes Hotel Taksim را برای اقامت انتخاب کنید، خیالتان راحت باشد که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل آدا هومز حدود یک ساعت با ماشین فاصله دارد. هتل آدا هومز تکسیم برای مسافرانی که قصد اقامت در هتلی به‌صرفه و در عین‌حال با کیفیت و راحت را دارند که به جاذبه‌های مهم و دیدنی شهر استانبول نزدیک باشد، انتخابی عالی است. برای آشنایی بیشتر با جامعه محلی و گشت‌وگذار در استانبول حتما به جمعه بازار استانبول سری بزنید که چندین جمعه بازار مختلف در شهر استانبول وجود دارد. جمعه بازارهای استانبول توانسته‌اند به تدریج خود تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول شوند. گردشگرانی که برای خرید به استانبول می‌روند ترجیح می‌دهند به بازارهایی با قیمت پایین‌تر مراجعه کنند تا کالاهای مورد نظرشان را ارزان‌تر بخرند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آدا هومز تکسیم استانبول


امکانات و تجهیزات مختلف هتل آدا هومز استانبول که متناسب با اقامتی بدون کمبود و راحت تعبیه شده‌اند، شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک، اینترنت رایگان و قابل استفاده در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران برای سرو کردن صبحانه، تهویه مطبوع، فکس و فتوکپی. خدمات باکیفیتی که در هتل Ada Homes Hotel Taksim در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و برای آسودگی هرچه بیشتر مهمانان مهیا است، شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. در صورتی‌که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل آدا هومز تکسیم استفاده کنید تا بدون دغدغه و نگرانی تردد کنید. کارکنان مجرب هتل آدا هومز علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های دیگری مانند انگلیسی و روسی مسلط هستند و با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های متنوع که برای اقامت راحت و خوش طراحی شده‌اند و چیدمانی زیبا و گیرا دارند در هتل آدا هومز تکسیم استانبول بدین شرح است: اتاق دو نفره با تخت تویین و ۱۸ متر مربع مساحت، اتاق دو نفره با تخت دابل و مساحت ۲۰ متر مربع، آپارتمان لوکس با مساحت ۱۷ متر مربع و اتاق سه نفره به همراه تراس و میز و صندلی در آن و مساحت ۱۷ متر مربع. تجهیزات و وسایل مختلفی که در اتاق‌های هتل آدا هومز تکسیم استانبول قرار دارند همگی برای اقامتی به‌یادماندنی و آسوده تعبیه شده‌اند. امکانات اتاق‌های هتل Ada Homes Hotel Taksim شامل مواردی هستند از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی‌بار، اینترنت رایگان، صندوق امانات، میز، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمدلباس، چای‌ و قهوه ساز، تهویه مطبوع، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، کتری برقی و سیستم هشدار و اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آدا هومز تکسیم، امکان سیگار کشیدن وجود ندارد؛ اما در مکان تعبیه شده آن در فضای باز می‌توانید این کار را انجام دهید.

رستوران هتل


رستوران دلنشین و دنج هتل آدا هومز استانبول در فضای داخلی هتل آماده پذیرایی از مسافران است تا خوراک‌های لذیذ و مفصلی را در وعده صبحانه در کنار خانواده و همسفران خود میل کنند و صبحی دل‌انگیز را شروع کنند؛ همچنین می‌توانید صبحانه‌ای لذیذ را در اتاق خود میل کنید. در جلوی هتل در فضای باز میز و صندلی چیده شده‌است و امکان نشستن وجود دارد.

فاصله هتل آدا هومز تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج دختر: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۲۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است