search
menu

هتل Ada Home Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ada Home Istanbul
امکانات عمومی هتل آپارتمان آدا هوم استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
فاصله هتل آپارتمان آٔدا هوم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ada Home Istanbul


هتل آپارتمان آدا هوم استانبول در ۵۰۰ متری میدان تقسیم و در قلب استانبول واقع شده است. این هتل آپارتمان یکی از هتل های ۳ ستاره مشهور شهر استانبول به شمار می رود. منطقه تقسیم جزو مشهورترین و پرطرفدارترین مناطق در استانبول است که به جرات می توان گفت همه توریست ها و گردشگران سراسر جهان این منطقه را می شناسند، حتی ممکن است برای بازدید و اقامت در این منطقه اقدام به خرید بلیط هواپیمای استانبول کرده و عازم سفر شوند. همچنین با اقامت در این محل می توانید به خیابان استقلال بروید و در این خیابان مراکز خرید، رستوران و کافی شاپ به وفور یافت می شوند.
لازم به ذکر است، از طریق متروی میدان تقسیم دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر استانبول خواهید داشت و رفتن به ایستگاه مترو نیز با چند قدم پیاده روی امکان پذیر است. همچنین برای دسترسی به فرودگاه آتاتورک استانبول نیز حدودا ۲۳ کیلومتر راه خواهید داشت اما جای نگرانی نیست، زیرا شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا از هتل Ada Home Istanbul دایر است. از جمله امکانات مشهور این هتل آپارتمان می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آدا هوم استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در هتل آپارتمان آدا هوم بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و آماده استقبال از گردشگران هستند. همچنین خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در صورت نیاز با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرند. پرسنل این هتل آپارتمان به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. براساس قوانین رایج در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در لابی هتل Ada Home Istanbul نیز خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری دایر هستند. پارکینگ موجود در این هتل آپارتمان نیز در محوطه نزدیک دایر گردیده و شامل هزینه جداگانه است، توجه داشته باشید این پارکینگ نیازی به رزرو پارکینگ قبل از سفرتان ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


در این هتل آپارتمان همه واحدهای اقامتی به شیوه مدرن و زیبایی چیده شده اند. در دکوراسیون اتاق ها از رنگ های روشن استفاده شده است. اتاق های موجود در این هتل آپارتمان به صورت آپارتمان اختصاصی، جداگانه و عایق صدا هستند، بدین جهت اقامتی سرشار از آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین انواع واحدهای اقامتی نیز عبارتند از استودیو دولوکس، استودیو دوبل یا توئین سوپرییر، استودیو دوبل اکونومی و اتاق دوبل. هریک از واحدها نیز شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، مینی بار، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، کتری برقی، میزکار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. حمام های اختصاصی در داخل هر واحد اقامتی نیز شامل دوش، توالت فرنگی، وان، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی هستند.
از پنجره های اتاق های هتل Ada Home Istanbul چشم انداز بی نظیری از منطقه پرجنب و جوش تقسیم استانبول قابل مشاهده است. همه واحدها دارای آشپزخانه با امکاناتی نظیر اجاق گاز، مایکروفر، یخچال، ظروف غذاخوری، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، میزناهارخوری و وسایل تمیزکننده هستند، مطمئن باشید همانند آشپزخانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد و با خیال آسوده می توانید غذا درست کنید یا اینکه اگر تمایلی به اتلاف وقت در سفرتان نداشته باشید، برای سرو غذا می توانید به رستوران های اطراف هتل سر بزنید. در فضای نشیمن اتاق های این هتل آپارتمان می توانید در کنار خانواده به استراحت بپردازید و لحظات خوشی را تجربه کنید. در اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید و برای افراد سیگاری محل دیگری مشخص گردیده است.

فاصله هتل آپارتمان آٔدا هوم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است