search
menu

هتل Abella Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Abella Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آبلا استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آبلا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Abella Hotel Istanbul


هتل آبلا یکی از هتل های مشهور سه ستاره با قیمت عالی در شهر استانبول است. پرسنل مجرب این هتل با رفتار صیمیمانه خود به طور ۲۴ ساعته در خدمت مسافران هستند و در رابطه با معرفی جاذبه های دیدنی مسافران را راهنمایی می کنند. چشم اندازهای منطقه سلطان احمد با پیاده روی اندکی از این هتل قابل دسترس است. این هتل در منطقه ای واقع شده است که محل مناسبی برای کشف استانبول است. نزدیک ترین ایستگاه تراموا نیز سلطان احمد نام دارد و از این طریق به تمامی نقاط استانبول دسترسی خواهید داشت. فاصله این هتل زیبا تا مسجد سلطان احمد حدودا ۲۰۰ متر است از جمله جاهای دیدنی نزدیک این هتل عبارتند از مسجد و موزه ایاصوفیه، آب انبار باسیلیکا، کلیسای سنت مری و کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول. لازم به ذکر است فرودگاه آتاتورک نیز حدودا ۱۹ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از امکانات ارائه شده در هتل Abella Hotel Istanbul می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، رستوران، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آبلا استانبول


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. حیوانات خانگی به صورت رایگان اجازه ورود به داخل این هتل را دارند و همین امر سبب محبوبیت در میان خیلی از گردشگران مخصوصا حامیان حیوانات می شود که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می کنند. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. از خدمات ارائه شده در این هتل می توان به اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز اشاره کرد. خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو و واکس جزو خدماتی هستند که نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارند. برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری تان نیز در مرکز بیزینس این هتل امکان پذیر است. پرسنل هتل Abella Hotel Istanbul به زبان های آذربایجانی، انگلیسی، فارسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همین فارسی صحبت کردن پرسنل باعث محبوبیت این هتل در میان گردشگران کشورمان شده است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به اجرای موسیقی های زنده همراه با ورزش های همگانی، تورهای دوچرخه سواری، تورهای پیاده روی، بولینگ، دارت و اتاق بازی اشاره کرد. همچنین در مرکز اسپای این هتل می توانید از خدماتی نظیر انواع ماساژ، حمام ترکی داغ و سولاریم بهره مند شوید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل اتاق های تمیز و روشنی وجود دارد. همه اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز بوده و انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل با چشم انداز شهر، اتاق تریپل با چشم انداز شهر، اتاق توئين با چشم انداز دریا، اتاق دوبل اکونومی، اتاق سینگل با چشم انداز شهر و آپارتمان سه خوابه. از امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به کمدلباس، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، میزکار، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن، کاناپه تختشو و بالکن اشاره کرد. همچنین همه اتاق های هتل Abella Hotel Istanbul دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها محلی دورتر از اتاق ها برای افراد سیگاری تعبیه شده است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس و روزانه ارائه می شود، بهتر است روزتان را با این صبحانه مقوی در رستوران پشت بام هتل آبلا با چشم انداز زیبایی از دریا آغاز کنید.

فاصله هتل آبلا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۱۹۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است