search
menu

هتل A Plus Residence Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل A Plus Residence
امکانات و خدمات عمومی هتل ای پلاس رزیدنس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل ای پلاس رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل A Plus Residence


یکی از هتل‌های سه ستاره و متناسب برای اقامتی به‌صرفه و خوش، هتل ای پلاس رزیدنس است که در مرکز شهر زیبا و تاریخی استانبول ترکیه واقع شده است. یکی از مزیت‌های هتل ای پلاس رزیدنس این است که به مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول نزدیک است. دو ایستگاه مترو در نزدیکی هتل ای پلاس رزیدنس قرار دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آنها برسید. همچنین هتل ای پلاس رزیدنس استانبول در یک کیلومتری دریا قرار دارد. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول رزرو کنید و هتل A Plus Residence را برای اقامت انتخاب کنید، خیالتان راحت باشد زیرا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول تا هتل ای پلاس رزیدنس تنها حدود ۳۱.۵ کیلومتر فاصله دارد و همچنین فرودگاه استانبول هم در فاصله‌ی ۳۱.۸ کیلومتری هتل ای پلاس رزیدنس قرار دارد. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر منحصربه‌فرد استانبول و در هتل ای پلاس رزیدنس، حتما از آب انبار باسیلیکا استانبول بازدید کنید چرا که یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی استانبول است و در سال‌های ۵۶۵-۵۲۶ میلادی در دوران امپراطوری بیزانس و به دستور ژوستینیانوس اول ساخته شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ای پلاس رزیدنس


در هتل اقتصادی ای پلاس رزیدنس استانبول، امکانات و خدماتی متناسب با اقامتی راحت و خاطره‌انگیز وجود دارد که برای شما سفری فراموش‌نشدنی و شیرین رقم می‌خورد. امکانات هتل A Plus Residence شامل مواردی است از قبیل: آسانسور، لابی شیک، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه در اتاق، فکس و فتوکپی. اگر بلیط ارزان استانبول رزرو دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ای پلاس رزیدنس استفاده کنید تا تردد آسان و به موقعی داشته باشید. خدمات بسیار خوبی که هتل ای پلاس رزیدنس برای مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، شاتل گشت شهری، نگهداری از چمدان، خدمات دربانی است و خدمات نظافتی هتل هم شامل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. همچنین اگر علاقه‌ به خرید بلیط از هتل ای پلاس رزیدنس دارید و یا می‌خواهید با تور منظم و تورلیدر مجرب از شهر استانبول بازدید کنید، خوب است بدانید که هتل ای پلاس رزیدنس استانبول، خدمات فروش بلیط و فروش تور را هم به مسافران خود ارائه می کند. اگر علاقه دارید که شهر را خودتان بگردید و رانندگی کنید، می‌توانید از هتل A Plus Residence خودرو اجاره کنید.

اتاق های هتل


تعداد ۱۶ اتاق مختلف که دکوراسیونی خاص و جذاب دارند، در هتل ای پلاس رزیدنس وجود دارد که برای اقامتی راحت تعبیه شده‌اند. اتاق‌های هتل ای پلاس رزیدنس استانبول بدین شرح است: اتاق‌های استاندارد با یک تخت دابل و یا دو تخت سینگل و مساحت ۲۵ متر مربع، اتاق‌های اقتصادی با یک تخت دابل و یا دو تخت تویین و مساحت ۲۵ متر مربعی و اتاق‌های سوپریور با ۲۵ متر مربع مساحت و یک تخت دابل و یا دو تخت تویین. در تراس اتاق‌ها می‌توانید لحظاتی را در هوای آزاد و مطلوب در آرامش بنشینید و از نور آفتاب لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل


در تمامی اتاق‌های هتل ای پلاس رزیدنس استانبول تجهیزات بسیار خوبی وجود دارد تا مسافران در طول مدت اقامت خود با کمبودی مواجه نشوند و آسودگی را تجربه کنند. این امکانات و تجهیزات شامل این موارد هستند: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، حمام با دوش، وسایل بهداشتی از قبیل حوله، صابون و شامپو، سشوار، کمدلباس، آباژور، دمپایی، سیستم سرمایش و گرمایش، سشوار، تلفن، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم هشدار و اطفای حریق. همچنین در تمامی اتاق‌ها کتری برقی، چای و لیوان هم قرار دارد. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل A Plus Residence امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد اما در مکان‌های مخصوص آن در هتل می‌توانید سیگار بکشید.

فاصله هتل ای پلاس رزیدنس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال: ۴ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا موزه معصومیت استانبول: ۱۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است