search
menu

هتل Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel Bodrum
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل

درباره هتل Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel Bodrum


هتل یلکن ماندالینجی اسپا اند ولنس بودروم (به انگلیسی: Yelken Mandalinci Spa&Wellness Hotel Bodrum) از هتل‌های مشهور و ۴ ستاره بودروم ترکیه است که علاوه بر خدمات اقامتی خدمات تندرستی را نیز عرضه می‌کند. تورگوت ریس دومین شهر بزرگ استان بودروم است. این بخش با سواحل طلایی رنگ خود، رستوران‌ها و کافی شاپ های نزدیک دریا و ساحل و به دلیل نزدیکی به جزیره‌های مختلف مانند کالیمنوس، مقصد محبوب اهالی منطقه برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. در دل این منطقه از بودروم، هتل ماندالینجی Yelken Mandalinci با امکاناتی مختلف و متنوع آماده پذیرایی از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت به این شهر دیدنی سفر می کنند. اتاق‌های ماندالینجی با رنگ‌های سفید و فیروزه‌ای به خوبی توانسته‌اند سادگی و زیبایی محیط اطراف خود را به نمایش بگذارند. یکی از سیاست‌های جالب هتل مادالینجی در این است که تلاش کرده در عین حفظ ظاهر ساده اتاق‌های خود، امکانات متنوعی را ایجاد کند و در این امر موفق هم بوده است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل یلکن ماندالینجی با رنگ‌های ساده تزیین شده و امکانات بسیاری مانند تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، بالکن اختصاصی و حمام خصوصی دارند.

امکانات رفاهی هتل


از این اتاق‌های گرم و نرم ماندالینجی که بگذریم، نوبت به امکانات تفریحی هتل یلکن ماندالینجی می‌رسد. هتل ماندالینجی برای روحیه و تفریح میهمانان خود ارزش و اهمیت زیادی قائل است، به همین دلیل هم ساحل اختصاصی خود را ایجاد کرده تا میهمانان در صورت تمایل بتوانند به ورزش‌ها و تفریحات آبی مانند موج‌سواری و کانو سواری بپردازند و یا با ورزش‌های ساحلی مانند والیبال ساحلی شور و نشاط رقابت با دیگران را تجربه کنند. ولی اگر حس و حال دریا رفتن را نداشتید، می‌توانید در استخر خود هتل به شنا کردن مشغول شوید و در عین حال از چشم انداز پیش روی خود که منظره‌ای زیبا از دریا در بودروم است، لذت ببرید. اگر به تفریحات آبی علاقه زیادی ندارید می‌توانید دوچرخه اجاره کنید یا از زمین تنیس هتل یلکن ماندالینجی استفاده کنید.
همچنین بخش اسپا هتل یلکن ماندالینجی با خدماتی مانند حمام پر طرفدار و مشهور ترکی در خدمت میهمانان است.

گزینه های غذاخوری هتل


رستوران هتل با دو فضای داخل سالن و بیرون سالن تلاش کرده تا راحتی بیشتری را هنگام صرف غذا به میهمانان خود هدیه دهد. این رستوران وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. قسمت بار هتل یلکن ماندالینجی نیز با مجموعه‌ای متنوع از انواع نوشیدنی‌ها از جمله نوشیدنی‌های غیرالکلی در اختیار میهمانان هتل قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۱۰۰ متری هتل یلکن ماندالینجی اسپا اند ولنس بودروم می‌توانید به ساحل زیبای Gunbatimi بروید. این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش‌های آبی است همچنین می‌توانید بر روی شن‌های طلایی این ساحل قدم بزنید و مجموعه‌ای از صدف و سنگ های زیبا را جمع کنید یا به تماشای منظره‌ی زیبای غروب خورشید بنشینید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل


فاصله هتل تا قلعه کوس: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا درخت بقراط: ۱۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای آگیا پاراسکوی: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر بودروم: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۱۵.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است