search
menu

هتل Ayaz Aqua Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayaz Aqua Hotel Bodrum
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایاز آکوا بودروم

درباره هتل Ayaz Aqua Hotel Bodrum


هتل ایاز آکوا بودروم در کنار امواج آبی رنگ دریای اژه و کمی آن طرف‌تر از سواحل طلایی رنگ آن، با امکاناتی مختلف قرار دارد. هتل Ayaz Aqua Hotel Bodrum با استفاده از طیف رنگ‌های گرم نه تنها حس آرامش و آسایش را به میهمانان می‌دهد بلکه باعث می‌شود تا شب‌ها خوابی عمیق و راحت داشته و در نتیجه صبح را با انرژی فراوان آغاز کنند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل ایاز آکوا بودروم شامل تهویه مطبوع و تلویزیون بوده و بالکن یا تراس آن برای نوشیدن فنجانی قهوه در عصر، تماشای منظره پیش رو و گذراندن اوقاتی را به آرامش و سکوت، جایی عالی است. هتل ایاز آکوا حمام‌های خصوصی دارد که مجهز به دوش و سرویس بهداشتی هستند. علاوه بر صبحانه هتل که به صورت بوفه سرو می‌شود، رستوران هتل نهار و شام را با منویی بسیار خوشمزه از انواع غذاها، به صورت بوفه سرو می‌کند.

امکانات رفاهی هتل


استخر روباز هتل ایاز آکوا با درختان نخل و گل‌های رنگارنگ اطرافش تجربه شنای متفاوتی را برای میهمانان رقم خواهد زد و اگر قصد شنا کردن نداشته باشند می‌توانند در صندلی‌های اطراف استخر دراز کشیده و استراحت کنند. کودکان هم در هتل ایاز آکوا بودروم اوقات خوشی را سپری خواهند کرد چون استخر مخصوص به خود را دارند.
وای فای رایگان که برای فعالان فضای مجازی اهمیت خاصی دارد، از دیگر امکانات هتل ایاز اکوا بودروم است در اتاق‌های آن تعبیه شده است. پذیرش بیست و چهار ساعته هتل ایاز آکوا نیز با کارکنان حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکیه‌ای علاوه بر ارتباطی راحت با خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت به در خواست‌ها و سوالات آنان در مورد جاذبه‌ها و مراکز دیدنی منطقه پاسخ می‌دهند.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۵۵۰ متری هتل اياز اكوا بودروم می‌توانید به ساحل زیبای Gumbet بروید، این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش های آبی است همچنین می‌توانید بر روی شن‌های طلایی این ساحل قدم بزنید و مجموعه‌ای از صدف و سنگ‌های زیبا را جمع کنید یا به تماشای منظره‌ی زیبای غروب خورشید بنشینید. نزدیکترین فرودگاه به هتل Ayaz Aqua Hotel ، فرودگاه میلاس بودروم است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایاز آکوا بودروم


فاصله هتل تا آسیاب های بادی بودروم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز تجاری اوسیس مال: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی آگورا: ۱۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است