search
menu

هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل شروود گرین وود ریزورت کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شروود گرین وود ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya


هتل شروود گرین وود ریزورت از هتل‌های ۴ ستاره عالی در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان سایر هتل‌های این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است و می‌توان گفت دلیل پر بودن اتاق‌های این هتل در طول سال به دلیل ارائه امکانات و خدمات رفاهی مناسبی است که مسافران به خرید بلیط هواپیما مشتاق شده و خودشان را برای سفری رویایی آماده می‌کنند. این هتل زیبا تا مرکز شهر کمر کمتر از ۱۰ دقیقه فاصله دارد، بدین‌جهت در این مسیر می‌توانید از انواع مغازه، کافی‌شاپ و رستوران بهره‌مند شوید. همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و دروازه هادریانوس بازدید کنید. فرودگاه آنتالیا با ۵۰ کیلومتر فاصله از هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه بوده و بر اساس درخواست شما ارائه می‌شود. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و باشگاه ‌بدنسازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل شروود گرین وود ریزورت کمر آنتالیا


فضای بیرونی این هتل باغ زیبایی وجود دارد و مبلمان در این محوطه چیده شده است. همچنین از تراس‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه و ساحل را تماشا کنید. قسمت پذیرش شامل اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها و استفاده از خدماتی مانند فکس و فتوکپی با هزینه جداگانه در لابی هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya انجام می‌گیرد. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در لابی این هتل قابل‌دسترس است. با کرایه اتومبیل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید بازدید کنید. مغازه سوغاتی فروشی در لابی هتل دایر کرده‌اند و برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. پارکینگ اختصاصی به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل در فاصله ۱۰۰ متری از دریای مدیترانه واقع‌شده است، بدین‌جهت ساحل این دریا جزو ساحل اختصاصی هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya به شمار می‌رود و اینکه استخر روباز با دو سرسره آبی جزو امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. در کنار استخر و ساحل انواع صندلی و چترهای آفتابی قرار داده‌شده است. همچنین می‌توانید از پاراسل لذت برده و بعد از بازی بسکتبال و تنیس روباز می‌توانند برای ریلکس کردن به سونا و حمام ترکی بروید. همچنین برای کودکان نیز زمین‌بازی فراهم کرده‌اند. سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، ورزش‌های زنده، موسیقی و اجراهای زنده، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، ترانه‌های کودکان، ورزش‌های، پارک آبی، دارت، تنیس، بیلیارد، کلوپ‌های شبانه، اتاق‌های بازی. همچنین دو استخر موجود در این هتل به‌صورت روباز هستند که یک استخر مخصوص کودکان و استخر دیگر برای تمامی رده‌های سنی مناسب است.
توجه داشته باشید که هر دو استخر به‌صورت فصلی دایر هستند و ساعت کاری‌شان نیز همه‌روزه از ساعت ۷ صبح تا ۷ عصر است. خدمات مربوط به‌سلامتی نیز عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با انواع دستگاه‌های مجهز. در بخش اسپا می‌توانید از اتاق بخار، انواع ماساژها و حمام عمومی، حمام روباز و سونا بهره‌مند شوید. در سالن آرایش و زیبایی نیز می‌توانید از خدمات مربوط به پوست مو زیبایی و ناخن بهره‌مند شوید. ازجمله سرگرمی‌های این هتل می‌توان به زمین‌بازی سرپوشیده و زمین‌بازی برای کودکان اشاره کرد و اینکه برای کودکان کوچک‌تر نیز امکانات نگهداری از آن‌ها تعبیه‌شده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق خانواده، اتاق لارج، اتاق خانواده جونیور، بنگله (خانه ییلاقی) استاندارد، بنگله با چشم‌انداز باغ. اتاق‌های موجود در داخل هتل شروود گرین وود بزرگ هستند و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و چشم‌انداز بینظیری رو به کوه و باغ محوطه دارند. از امکانات ارائه‌شده در این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Sherwood Greenwood Resort Kemer Antalya عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، بالکن، میز کار، فضای نشیمن، پنجره‌ها و دیوارهای عایق صدا. دقت داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی دورتر مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران اصلی در این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌کنند و انواع نوشیدنی‌ها و دسرها نیز در بار این هتل به‌صورت منویی سرو می‌شوند.

فاصله هتل شروود گرین وود ریزورت آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گوینوک: ۲۵۰ متر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصه تا ساحل کرمر: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر کرمر: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است