search
menu

معروف‌ترین پارک های آبی آنتالیا به همراه آدرس و عکس

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از پارک‌های آبی آنتالیا پیشنهاد می‌شود:
پارک آبی آکوا آنتالیا (Aqua Park)
پارک آبی دلفین لند آنتالیا (Dolphin Aqua Land)
پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا (The land of legends Aqua Park)
پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا (Rixos Premium Troy)
پارک آبی ددمان آنتالیا (Dedeman Aquapark Antalya)
پارک‌های آبی آنتالیا از جمله جاهای تفریحی آنتالیا هستند که سبب شده‌اند این شهر به یکی از شهرهای برتر توریستی تبدیل شود. پارک‌های آبی به شما این امکان را می‌دهد که حتی دور از دریا نیز بتوانید با آب تفریح کنید و از آن لذت ببرید. آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که سالانه گردشگران بسیاری برای خرید و تفریح به این شهر سفر می‌کنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌شود حتما برای تفریح به پارک‌های آبی آنتالیا نیز بروند و از تفریح در این مکان‌های استاندارد و پر جنب و جوش لذت ببرند.
معروف‌ترین پارک های آبی آنتالیا به همراه آدرس و عکس
چندین پارک آبی در این شهر وجود دارد که شامل: پارک آبی آکوا آنتالیا، پارک آبی دلفین لند آنتالیا، پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا، پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا، پارک آبی ددمان آنتالیا هستند. از بهترین زمانهایی که می‌توان به این پارک‌های آبی مراجعه کرد البته با توجه به آب و هوای این شهر، بهار و تابستان است. گردشگران می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به آنتالیا سفر کنند و از تفریح در پارک‌های آبی آنتالیا لذت ببرند.

چرا بازدید از پارک‌های آبی آنتالیا پیشنهاد می‌شود:


• آنتالیا یک شهر توریستی است که گردش در این شهر برای شما بسیار جذاب و خاطره‌انگیز خواهد بود.
• علاوه بر پارک‌های تفریحی آنتالیا این شهر جاهای دیدنی دیگری نیز دارید که در کنار پارک‌های آبی می‌توانید از آن‌ها نیز دیدن کنید.
• پارک‌های آبی آنتالیا از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و تمام تجهیزات آن‌ها از استاندارد بالایی برخوردار هستند.

پارک آبی آکوا آنتالیا (Aqua Park)


پارک آبی آکوا آنتالیا (Aqua Park) یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا است که از بخش‌های مختلف و سرگرمی‌های متنوعی تشکیل شده‌است. شما می‌توانید هیجان و لذت بالایی را در این پارک آبی تجربه کنید، زیرا سرسره‌های با ارتفاع بالا می‌تواند هیجان مضاعفی را به شما هدیه دهد. تفریحات مختلف این پارک آبی شامل: سرسره‌های آبی روباز و تونلی با تیوپ یا بدون تیوپ هستند که تمام این سرسره‌ها به استخر منتهی می‌شوند و در تمام این سرسره‌ها امنیت را همراه با هیجان تجربه خواهید کرد زیرا تمام قسمت‌ها با استاندارد و حساسیت امنیتی بالایی ساخته شده‌اند.
علاوه بر تجربه هیجان شما می‌توانید ریلکس باشید و از موسیقی زنده نیز بهره ببرید. فضای سبز موجود در پارک آبی آکوا بر جذابیت این مکان افزوده است. پرش یا جامپینگ از ارتفاع ۷۰ کیلومتر از دیگر تفریحات این پارک آبی است، با پرش از این ارتفاع که با خیال راحت و با اتصال به یک طناب این عمل انجام می‌شود می‌توانید هیجان را تجربه کنید. سرزمین دلفین‌ها بخش دیگری است که در پارک آبی آکوا وجود دارد. در این قسمت مربیان مخصوص دلفین‌ها آن‌ها را به شیوه مخصوصی وارد بازی می‌کنند تا از درون حلقه رد شوند و هر آنچه را آموزش دیده‌اند به طرز ماهرانه‌ای در معرض دید تماشاگران به نمایش بگذارند. رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد و وجود آن جذابیت مجموعه را تکمیل ساخته‌است. این پارک آبی در تمام روزهای هفته باز است. شما می‌توانید بلیط این پارک آبی را از طریق سایت نیز رزرو کنید.
آدرس پارک آکوا آنتالیا: Meltem Mh., Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu, 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey
معروف‌ترین پارک های آبی آنتالیا به همراه آدرس و عکس

پارک آبی دلفین لند آنتالیا (Dolphin Aqua Land)


پارک آبی دلفین لند نیز یکی دیگر از پارک‌های آبی جذاب آنتالیا است که بخش‌های مختلفی دارد ولی همانطور که از نام آن پیداست نمایش دلفین‌ها در این پارک آبی مشخص‌ترین ویژگی آن است. بخش‌های مختلفی که در این پارک آبی وجود دارد سبب شده‌است تا یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی آنتالیا به حساب آید. گردشگرانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به آنتالیا سفر می‌کنند بهتر است بازدید از پارک آبی (Dolphin Aqua Land) را نیز در لیست خود قرار دهند و تجربه تفریح در یکی از استاندارترین پارک‌های آبی آنتالیا را داشته‌باشند. علاوه بر این که این مکان امکانات کافی را بعنوان یک پارک آبی دارد، امکاناتی همچون کافه و رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی از این امکانات نهایت استفاده را داشته‌باشید. این پارک همه روزه پذیرای علاقه‌مندان است و محدودیت سنی ورود به آن زیر پنج سال است.
آدرس پارک آبی دلفین لند آنتالیا: Meltem Mah., Dumlupınar Bulv., 07030 Konyaaltı/Muratpaşa/Antalya, Turkey

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا (The land of legends Aqua Park)


شاید به جرات بتوان گفت پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این مجموعه بخش‌های تفریحی بسیار متنوعی دارد که در هر بخشی در خور سلیقه خودتان می‌توانید تفریح کنید. اصلی‌ترین مشخصه این مکان این است که شما به راحتی می‌توانید با موجودات دریایی ارتباط داشته‌باشید و آن‌ها را از نزدیک ببینید. ۴۳ سرسره در این پارک آبی وجود دارد که هر کدام در رنگ و مدل متفاوتی هستند. جکوزی، استخر توپ و موج، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر کودکان و ... بخش‌های مختلف این پارک آبی هستند که می‌توانید از تفریح در آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر تفریحات آبی در این پارک آبی سینمای ۵ بعدی، کافه و رستوران نیز وجود دارد. این مکان همه روزه از ده و نیم صبح تا شش و نیم عصر پذیرای گردشگران است.
آدرس پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا: Kadriye Mahallesi. Atatürk Cad. No:104/1-2 No, D:515, 07525 Serik/Antalya, Turkey

پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا (Rixos Premium Troy)


این پارک آبی یکی دیگر از پارک‌های شهر توریستی آنتالیا است که طرفداران خاص خود را دارد. پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا یکی از معروفترین پارک‌های آبی این شهر است که در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهر قرار گرفته‌است و در داخل هتل ریکسوس آنتالیا قرار گرفته است. این هتل نیز از هتل‌های بسیار پر طرفدار است که دارای ساحل شنی اختصاصی است و از معدود هتل‌هایی است که دارای پارک آبی است و بسیار سرسبز و زیبا است. این پارک آبی دارای قسمت‌های مختلفی است که شامل: برج تروجان، نمایش دلفین‌ها، آبشار، سرسره Uشکل و وسایل بازی است. در این پارک آبی دو دلفین، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید وجود دارد که این بخش از پارک آبی بیشترین بازدید کننده را دارد و شما می‌توانید با همان بلیطی که برای ورود به پارک آبی پرداخت کرده‌اید از این بخش نیز دیدن کنید.
برج تروجان نیز بخش دیگری از پارک آبی است که ارتفاع آن به ۲۰ متر می‌رسد و شما می‌توانید با پله‌های تعبیه شده از آن بالا بروید و توسط سرسره به داخل استخری که در پایین تعبیه شده‌است سر بخورید. یک آبشار ۱۰ متری نیز در این پارک آبی وجود دارد که بر زیبایی آن افزوده است. خوراکی نیز در هتل وجود دارد و هر وقت که به نوشیدنی یا مواد غذایی نیاز داشتید نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید از هتل یک وعده یا میان وعده غذایی را تهیه کنید. از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر با مراجعه به هتل می‌توانید از امکانات و تفریحات این پارک آبی بهره ببرید.
آدرس: Belek Mahallesi, İleribaşı Mevkii No:116, 07505 Belek / Serik/Antalya,Turkey
معروف‌ترین پارک های آبی آنتالیا به همراه آدرس و عکس

پارک آبی ددمان آنتالیا (Dedeman Aquapark Antalya)


پارک آبی ددمان آنتالیا از دیگر پارک‌های آبی این شهر است که می‌تواند یکی از گزینه‌های هیجان انگیزی باشد که در سفر به این شهر می‌توانید رفتن به آن را تجربه کنید. در این پارک آبی نیز تفریحات مختلف و متعددی وجود دارد که به تک تک آن‌ها اشاره خواهد شد. یکی از جذابترین بخش‌های این پارک آبی وجود ۳۲ سرسره آبی است. انواع مختلف این سرسره‌ها شامل سرسره‌های یو شکل، سرسره‌های سر باز و سر بسته، سرسره‌هایی با شیب متفاوت، سرسره‌هایی با تیوب و سرسره‌هایی با چاله فضایی هستند.
علاوه بر این سرسره‌ها، یک رودخانه نیز در این پارک آبی وجود دارد و وجود قایق‌هایی در داخل این پارک آبی می‌تواند باعث لذت بردن از این پارک آبی شوند. پارک آبی ددمان آنتالیا دارای رستوران و کافی شاپ نیز است و شما می‌توانید در این بخش از پارک آبی لحظاتی را به همراه دوستان و همراهانتان سپری کنید و در آرامش این بخش نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید. سفر به جاهای دیدنی آنتالیا تجربه لذت بخش و هیجان انگیزی برای شما خواهد بود.
آدرس پارک آبی ددمان آنتالیا: SirinyalI Mah.Lara Yolu No:01 | Muratpasa, Antalya 07160, Turkey
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است