search
menu

هتل Ramada Plaza Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ramada Plaza Antalya
امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا
خدمات هتل رامادا پلازا آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل رامادا پلازا آنتالیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رامادا پلازا آنتالیا

درباره Ramada Plaza Antalya


هتل رامادا پلازا آنتالیا بدون شک یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید اقامت در آن را تجربه کنید. این هتل در شهر آنتالیا و در نزدیکی سواحل جذاب این شهر قرار گرفته که موقعیتی بسیار ناب و بی‌نظیر را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. هتل منظره بسیار شگفت‌انگیزی از دریا و ساحل دارد و سکونت در آن بدون شک برای شما تجربه‌ای جذاب و فراموش نشدنی خواهد بود. محیط لوکس و مدرن این هتل احساس فوق العاده‌ای را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند و امکانات متنوعی و گوناگونی که در این هتل وجود دارند سبب می‌شوند که مسافران در طول سفر هیچ کمبودی را احساس نکنند و به هر خدمات و امکاناتی که مایل هستند دسترسی داشته باشند. شهر آنتالیا علاوه بر طبیعت بی‌نظیر اماکن تماشایی فوق العاده‌ای را نیز در خود جای داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه‌ های آنتالیا، دروازه هادریانوس، آکواریوم آنتالیا و… اشاره کرد. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل Ramada Plaza Antalya اقامت داشته باشید و سفری جذاب و فراموش نشدنی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا


همانطور که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود امکانات موجود در هتل رامادا پلازا آنتالیا، کامل و بی‌نقص هستند و می‌توانند هر سلیقه‌ای را از اقامت در این هتل خشنود سازند. در این هتل سه رستوران بزرگ و بسیار شیک وجود دارد که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای دریایی و ایتالیایی را در آن‌ها تجربه کنید. استخری که در محوطه هتل قرار گرفته و دارای منظره رو به دریا است، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود که شنا کردن در آن بدون شک برای مهمانان جذاب خواهد بود. علاوه بر آن یک استخر بزرگ سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی نیز در این هتل وجود دارند و مسافران می‌توانند در زمان‌های مختلف اقامت خود در هتل از آن‌ها بهره‌مند شوند. از جمله امکانات گسترده دیگری که در هتل Ramada Plaza Antalya وجود دارند می‌توان به مرکز تناسب اندام، باشگاه مخصوص کودکان، ساحل خصوصی، باغ، تراس، اتاق بازی، کتابخانه، سالن برگزاری کنفرانس، میز بیلیارد، تنیس روی میز، صندلی‌های آفتابگیر ساحلی، و… اشاره کرد.

خدمات هتل رامادا پلازا آنتالیا


هتل رامادا پلازا آنتالیا مجموعه‌ای از خدمات متنوع و گسترده را به مهمانان ارائه می‌دهند که حضور در هتل را برای مسافران جذاب و دلپذیر می‌کنند. انواع ماساژهای تخصصی دست، سر، پا، پشت، گردن و… از جمله خدماتی هستند که در مرکز اسپا و سلامتی هتل به مهمانان ارائه می‌شوند و در ایجاد احساس آرامش در آن‌ها نقش مهمی دارد. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و با سپردن فرزندان خردسال خود به مرکز نگهداری از کودکان، می‌توانید با خیال راحت به گردش و تفریح بپردازید و از خرید کردن در مراکز خرید آنتالیا لذت ببرید. مربی شخصی، کلاس‌های یوگا و کلاس هاس تناسب اندام از جمله خدمات محبوب هتل هستند که مسافران از آن‌ها استقبال زیادی می‌کنند. آرایشگاه موجود در این هتل انواع خدمات زیبایی از جمله مانیکور، پدیکور، خدمات آرایش، خدمات زیبایی، درمان‌های صورت و… را به مسافران ارائه می‌دهد. از دیگر خدماتی که می‌توانید با اقامت در هتل Ramada Plaza Antalya به آن‌ها دسترسی داشته باشید می‌توان به کرایه اتومبیل، میز تور، تبدیل ارز، منوهای رژیم غذایی ویژه، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، سرویس اتاق و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل رامادا پلازا آنتالیا


واحدهای اقامتی این هتل دارای منظره روبه دریا، کوه و یا شهر هستند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متنوع و امکانات گوناگونی را به مسافران ارائه می‌دهند. سوئیت با منظره دریا، سوئیت خانوادگی، اتاق لوکس با نمای جزئی از دریا، اتاق لوکس با نمای شهر و اتاق اقتصادی از جمله واحدهای اقامتی موجود در هتل Ramada Plaza Antalya به شمار می‌روند. امکاناتی که در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند گسترده و متفاوت هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به تلویزیون، مبلمان مدرن، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتوکشی، بالکن، جا لباسی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل رامادا پلازا آنتالیا


فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۶.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است