search
menu

هتل Queen's Park Le Jardin Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Queen’s Park Le Jardin Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Queen’s Park Le Jardin Antalya


هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا، هتل ۵ ستاره زیبا و لوکس در منطقه کمر آنتالیا است که امکانات رفاهی و خدمات عالی و گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. اگر برای تجربه یک سفر فوق العاده هیجان انگیز همراه با اقامت بی‌نظیر به آنتالیا سفر می‌کنید، هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا گزینه بسیار مناسبی برای شما به حساب می آید. امکاناتی که در این هتل وجود دارند، تمام آن چه از سفر رویایی و فراموش نشدنی انتظار دارید، برایتان برآورده می‌کنند. وجود ساحل اختصاصی برای هتل امتیاز بسیار مثبت محسوب می‌شود؛ چرا که اکثر گردشگران برای لذت از دریا و ساحل آنتالیا را به عنوان مقصد سفر تابستانی‌شان انتخاب می‌کنند. وجود دیگر امکانات مهیج هتل چنان گذر اوقات را برایتان لذت‌بخش و جذاب می‌کنند که حتی اگر تمام مدت زمان مسافرتتان از هتل بیرون نروید، هرگز لحظه‌ای حوصله‌تان سر نمی‌رود.
اما پیشنهاد می‌شود در این سفر بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا همچون آکواریوم آنتالیا، موزه های آنتالیا، دروازه هادریانوس آنتالیا و ... را از دست ندهید. کارکنان Queen’s Park Le Jardin Antalya بسیار کاردان، خوش برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا


در هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، فکس، فتوکپی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس آفتاب و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، وی آی پی (VIP)، دبل و توئین استاندارد، دبل اکونومی و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از دریا، ساحل، فضای سبز، استخر و ... تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و با مبلمان مخصوص فضای باز چیدمان یافته‌اند. مهمانان برای استراحت، تماشای طلوع و غروب خورشید و یا نوشیدن یک فنجان قهوه مقابل منظره دل نواز در بالکن بسی لذت می‌برند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، مدرن و دلنشین بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت طراحی شده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های بزرگ و خوش رنگ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل ۵ استخر روباز و سرپوشیده وجود دارند که مناسب استفاده برای هر سنی هستند. در استخرهای روباز سرسره‌های آبی تعبیه شده‌اند که لذت و هیجان آب بازی را برای بزرگسالان و کودکان دوبرابر می‌کنند. استخرهای روباز به صورت فصلی فعالیت کرده اما استخر سرپوشیده در هر زمان از فصل قابل استفاده است. در اطراف استخرها تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. همچنین، تجربه یک روز پر از آرامش در مرکز اسپای هتل امکان پذیر است. در این مرکز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر انواع ماساژها، حمام، لابت تراپی،سونا و ... ارائه می‌گردند.
برای مهمانان ورزشکار نیز یک سالن بدنسازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند در طول سفر هم سلامت و تناسب اندامشان را حفظ کنند. از دیگر فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده هتل که بسیار پرطرفدار هستند، می‌توان به ایروبیک، تماشای زنده رویدادهای ورزشی، نمایش‌ها و موسیقی‌های زنده، تماشای استندآپ کمدی، شرکت در تفریحات شبانه، نایت کلاب، کارائوکه، تنیس، تنیس روی میز، دارت، اسکواش، قایق سواری، غواصی، بیلیارد و ... اشاره کرد. برای کودکان نیز در هوای باز و سرپوشیده زمین‌های بازی طراحی شده تا حوصله‌شان سر نرود. برای نوجوانان نیز اتاق گیم در نظر گرفته شده است. تفریحات آبی در ساحل اختصاصی هتل ارائه می‌گردند و برای اهل هیجان بسیار مناسب هستند. در ساحل اختصاصی نیز تخت و چتر آفتاب، بار نوشیدنی‌جات و ... وجود دارند. یک خبر خوب هم برای مهمانان همیشه مرتب و خوش ظاهر این است که در سالن زیبایی هتل انواع خدمات مراقبتی پوست و مو و زیبایی ارائه می‌شوند.

رستوران هتل


در هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا سه رستوران ایتالیایی، چینی و ترکی مشغول به فعالیت هستند و انواع غذاهای متنوع، باکیفیت و لذیذ را در تمام وعده‌ها به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک می‌بینند. بارهای نوشیدنی جات نیز در لابی، کنار استخر و در ساحل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم گرم و سرد را همراه میان وعده‌ها برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

فاصله هتل کویینز پارک لی جاردین آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل چام یووا: ۱۵۰ متر
فاصله تا ساحل کلاب مد کمر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل عاشیقی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا بندر باستانی فازلیس آنتالیا: ۵٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است