search
menu

هتل Mono Hotel Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mono Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل مونو آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مونو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mono Hotel


یکی از هتل‌های مجلل و راحتی که در شهر ساحلی آنتالیا قرار دارد، هتل مونو است که در چند قدمی دریا و چندین ساحل تماشایی واقع شده‌است و برای اقامتی خوش و خاطره‌انگیز بسیار مناسب است. هتل مونو برای اقامت مسافرانی که انفرادی، با دوستان و یا با خانواده برای تعطیلات به شهر دیدنی و جذاب آنتالیا سفر می‌کنند؛ عالی است. هتل مونو آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی معروف شهر فاصله چندانی ندارد و همچنین در مدت زمانی کوتاه می‌توانید به گردش و تفریح در مرکز شهر بروید. از آنجایی که هتل Mono Hotel آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد، با خیالی آسوده بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید. اگر بخواهید سفری فراموش‌نشدنی و مفرح را در خاطرات خود به یادگار بذارید، اصلا از بازدید پارک های آبی آنتالیا که از جاذبه‌های محبوب در بین گردشگران است، غافل نشوید!

امکانات و خدمات عمومی هتل مونو آنتالیا


در هتل Mono Hotel برای آنکه اقامتی شیرین برای مسافران فراهم باشد امکانات خوب و مناسبی تعبیه شده‌است. می‌توانید در لابی دنج منتظر باشید، استراحت کنید و همچنین از اینترنت رایگان که در تمام فضاهای هتل قابل دسترس است استفاده کنید. برای میل کردن صبحانه، ناهار و شام به رستوران شیک و باصفای هتل مونو در تراس بروید؛ و در کافی شاپ میان وعده‌ای لذیذ میل کنید. خدمات عالی و متناسب با هتلی اقتصادی و در عین حال راحت، در هتل مونو آنتالیا وجود دارد از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، فکس و فتوکپی. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، برای راحتی بیشتر از ترانسفر رفت و برگشت هتل مونو آنتالیا استفاده کنید. کارکنان شاغل در هتل مونو قادر هستند علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی بسیار راحت و مجلل در هتل مونو قرار دارند که با وسایلی زیبا و چشم‌گیر طراحی شده‌اند و برای اقامتی با خیال آسوده به همراه دوستان و خانواده ایده‌آل است. انواع اتاق‌های هتل Mono Hotel آنتالیا شامل اتاق یک نفره با چشم‌انداز دریا، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل با چشم‌انداز دریا، اتاق دو نفره با تخت تویین به همراه چشم‌انداز دریا و اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل به همراه بالکنی با میز و صندلی و چشم‌انداز دریا.

امکانات اتاق های هتل


وسایلی که در داخل اتاق‌های هتل مونو آنتالیا به آنها دسترسی دارید و می‌توانید برای گذران اقامتی آسوده و خوش از آنها استفاده کنید شامل مواردی است از قبیل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، دمپایی، سشوار، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون و سیستم اطفا حریق. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل مونو وجود ندارد اما در تراس و فضای باز می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از آنجایی که هتل Mono Hotel آنتالیا در کنار دریا قرار دارد، برای تجربه کردن ساعاتی به‌یادماندنی و سرشار از شادابی و تفریح، به همراه خانواده و دوستان خود به ساحل بروید تا شنا کنید، به دریا نیلگون خیره شوید، بر روی ماسه‌ها پیاده روی کنید و حسابی سرگرم شوید.

رستوران هتل


رستورانی باشکوه در تراس هتل مونو آنتالیا در فضای باز و دلنشین با نمایی خیره‌کننده و چشم‌نواز از دریا قرار دارد که می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و مختلف را به سبک آشپزی حرفه‌ای میل کنید و همزمان از آفتاب، هوای مطلوب و تماشای دریا لذت ببرید.

فاصله هتل مونو آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل مرمرلی آنتالیا: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است