search
menu

هتل Kosa Boutique Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kosa Boutique Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل کوزا بوتیک آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوزا بوتیک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kosa Boutique Hotel Antalya


هتل کوزا بوتیک آنتالیا، از هتل‌های ۳ ستاره خوب در شهر ساحلی آنتالیا است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر واقع شده و تا ساحل مرمرلی (Mermerli Beach) تنها ۶۰۰ متر فاصله دارد. همچنین، دسترسی به بیشتر جاذبه‌های تاریخی و زیبای شهر از این هتل میسر است. معماری خارجی و داخلی هتل بسیار جذاب و شیک بوده و امکانات رفاهی و خدمات در نظر گرفته شده در آن بسیار رضایت بخش هستند. مهمانانی که هتل کوزا بوتیک آنتالیا را رزرو می‌کنند، اقامت بسیار دل‌چسب، راحت و به یاد ماندنی تجربه خواهند کرد. جذابیت هتل از همان ابتدای ورود به هتل، از نمای سنگی شیک نمایان و قابل مشاهده است. کارکنان هتل با تمامی انرژی و نیرو تلاش می‌کنند رضایت مهمانان را به دست آورند و خاطره خوشی از اقامت در آنتالیا برایشان رقم بزنند. همان‌طور که اشاره شد، هتل در نزدیکی برخی جاهای دیدنی آنتالیا از جمله سواحل، مراکز خرید، پارک های آبی آنتالیا و ... قرار دارد. مهمانان می‌توانند برای جابجایی در شهر از انواع وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. اقامت در هتل Kosa Boutique Hotel Antalya تجربه شیرین و خوشایندی برایتان خواهد بود. ناگفته نماند، در هر زمان از سال که به این شهر زیبا سفر کنید، می‌توانید از انواع تفریحات آنتالیا بهره‌مند شوید. در فصل زمستان یکی از کارهایی که حتماً باید انجام دهید، بازدید از پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا است. انواع ورزش‌ها و تفریحات زمستانی جذاب و مهیج در این پیست انجام می‌شوند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کوزا بوتیک آنتالیا


در هتل کوزا بوتیک آنتالیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، منقل و اجاق برای باربکیو و پیک نیک و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان از این خدمات استفاده کرده و لحظات خوشی را کنار دوستان و عزیزانشان سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل کوزا بوتیک آنتالیا وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و دل‌باز هستند و با اسباب و اثاثیه و مبلمان باکیفیت و مدرن چیدمان یافته‌اند. فضای دنج و آرامش بخشی بر اتاق‌ها حاکم است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل کوزا بوتیک آنتالیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کوزا بوتیک آنتالیا یک استخر روباز با چتر و تخت‌های آفتاب وجود دارد. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به طور فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم آفتابی برای مهمانان بسیار دل‌چسب خواهد بود. همچنین، مهمانان می‌توانند جهت سرگرمی به بازی دارت پرداخته و روی هدف گیری درست تمرکز نمایند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کوزا بوتیک آنتالیا همه روزه وعده صبحانه به طور بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل کوزا بوتیک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۳۰۰ متر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی آنتالیا: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۶٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است