search
menu

هتل Kirman Belazur Resort & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
دربارهBelek Kirman Belazur Resort&Spa
امکانات هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک
خدمات هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک
واحدهای اقامتی هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک

دربارهBelek Kirman Belazur Resort&Spa


هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک یکی از هتل‌های فوق العاده لوکس و بی‌نظیر در شهر بلک ترکیه است که بدون شک اقامت در آن برای شما جذاب و شگفت‌انگیز خواهد بود. هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده و علاوه بر طبیعت بی‌نظیری که در اطراف هتل وجود دارد، مهمانان می‌توانند انواع تفریحات آبی را نیز همزمان با سکونت در این هتل تجربه کنند. طراحی فضای داخلی و خارجی هتل کاملا لوکس و مدرن است و هر گوشه‌ای از آن دیدنی‌های جدیدی برای گشت و گذار و تفریح دارد. شهر بلک یکی از شهرهای ساحلی استان آنتالیا در کشور ترکیه است که با سواحل جذاب و طبیعت خارق العاده‌ای که دارد سالیانه گردشگران فراوانی را به سمت خود می‌کشاند. این شهر با مرکز استان آنتالیا نیز فاصله چندان زیادی ندارد و مسافران می‌توانند از تماشای جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا مانند ساختمان آسانسور، دروازه هادریانوس، موزه‌ های آنتالیا و… نیز بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر جذاب بلک در هتل Belek Kirman Belazur Resort&Spa اقامت داشته باشید و سفری متفاوت و هیجان‌انگیز را با سکونت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک


هر آنچیزی را که برای تجربه یک سفر لوکس و شگفت‌انگیز انتظار داشته باشید می‌توانید در هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک پیدا کنید. این هتل دارای امکانات متنوعی است که بدون شک می‌تواند هر سلیقه‌ای را خشنود سازد. یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده و یک استخر مخصوص کودکان در این هتل وجود دارند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. هتل دارای ۴ رستوران شیک و بسیار بزرگ است که در هر کدام از آن‌ها می‌توانید غذاهای مخلفی را در سبک‌های آشپزی متفاوت تجربه کنید. مرکز تناسب این هتل با امکانات ورزشی کامل تجهیز شده است و امکان ورزش کردن را نیز در سفر برای مهمانان فراهم می‌کند. مبلمان در فضای باز، امکانات باربیکیو، تراس آفتابگیر، ساحل خصوصی و… نیز از جمله امکاناتی هستند که در فضای بیرونی هتل وجود دارند. علاوه بر این‌ها هتل Belek Kirman Belazur Resort&Spa مجهز به امکانات متنوع دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به سونا، مرکز آب گرم و سلامتی، سالن برگزاری کنفرانس، آرایشگاه و… اشاره کرد.

خدمات هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک


خدماتی که در هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک به مهمانان ارائه می‌شوند به گونه‌ای هستند که آرامش و رفاه کامل را در طول اقامت برای مسافران به ارمغان می‌آورند و سبب می‌شوند که مهمانان در طول اقامت هیچ کمبودی را احساس نکنند. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و به بهترین شکل ممکن از فرزندان خردسال مهمانان نگهداری می‌کند. تفریحات آبی و سرگرمی‌های بسیار متنوعی در این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به قایق رانی، سالن بولینگ، اجرای موسیقی زنده، تنیس، دارت، زمین بازی مخصوص کودکان و… اشاره کرد. هتل دارای یک مرکز اسپا است که انواع خدمات ماساژهای تخصصی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در این هتل وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و منوی مخصوص رژیم‌های غذایی نیز وجود دارند که مسافران می‌توانند در صورت درخواست از آن‌ها بهره‌مند شوند. از دیگر خدمات موجود در هتل Belek Kirman Belazur Resort&Spa می‌توان به خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، میز تور، تبدیل ارز، انبار چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک


همانطور که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل Belek Kirman Belazur Resort&Spa فضایی کاملا بزرگ، لوکس و مدرن دارند که احساس راحتی کامل را در هنگام اقامت به مسافران هدیه می‌دهند. واحدهای اقامتی متنوعی در این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق خانوادگی، اتاق دو نفره استاندارد و اتاق سه تخته استاندارد اشاره کرد. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی وجود دارند تمامی شرایط لازم برای یک اقامت ایده آل و دوست داشتنی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، امکانات اتوکشی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کرمن بلازور ریزورت و اسپا بلک


فاصله هتل تا ساحل بوگازکنت: ۲۹۰ متر
فاصله هتل تا ساحل دنیزکنت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا قنات رومی: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرانس: ۱۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است