search
menu

هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل گاردن ریزورت برگاموت کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گاردن ریزورت برگاموت کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya


هتل گاردن ریزورت برگاموت به دلیل نزدیکی به ساحل در منطقه کمر آنتالیا از شهرت خاصی برخوردار است. این هتل ۴ ستاره بی‌نظیر با موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان می‌شود، تا حدی که مسافران در هر فصلی از سال برای اقامت در این هتل مشتاق هستند و نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام می‌کنند. هتل گاردن ریزورت در قسمت پشتی کوه‌های تاوروس واقع‌شده است و تا ساحل دریای مدیترانه حدوداً ۲ کیلومتر فاصله دارد و به دلیل ارائه شاتل اتوبوس رایگان از هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya ساحل دریا نوعی ساحل اختصاصی محسوب می‌شود. همچنین هتل گاردن ریزورت برگاموت تا مرکز شهر کمر ۲ کیلومتر فاصله دارد که با پیاده‌روی به‌راحتی قابل‌دسترس است، همچنین با رفتن به شهر آنتالیا نیز می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا و پارک‌های آبی بازدید کنید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، نزدیکی به ساحل، مرکز سلامتی و اسپا و بار.

امکانات عمومی هتل گاردن ریزورت برگاموت کمر آنتالیا


قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است. در بخش صرافی می‌توانید به تبدیل ارز اقدام کنید و برای قرار دادن وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سربزنید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل اعم از اتاق‌ها، رستوران، لابی و کنار استخرها قابل‌دسترس است و پارکینگ مجموعه نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و استفاده از آن برای مسافرانی که ماشین شخصی دارند رایگان است. علاوه بر موارد ذکرشده در محوطه بیرونی این هتل باغ زیبایی وجود دارد که در هنگام عصر یا شب از تماشای این محوطه لذت خواهید برد. به دلیل نزدیکی به ساحل فضای دسترسی از هتل تا ساحل نیز بسیار دیدنی و تماشایی است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya انجام می‌گیرند و برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی و حرکتی هستند امکانات رفاهی مناسبی در داخل اتاق‌ها و محوطه تعبیه‌شده است. هم‌چنین برای رفت‌وآمد در میان اتاق‌ها و بین طبقات آسانسور تعبیه‌شده است. از امکانات مربوط به بیزینس می‌توان به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها اشاره کرد. در لابی مغازه سوغات فروشی دایر گردیده است. سالن آرایش و زیبایی موجود در قسمت لابی این هتل انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می‌دهد. پرسنل هتل گاردن ریزورت برگاموت به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا اشاره کرد؛ یک استخر به‌صورت سرپوشیده و استخر دیگر به‌صورت روباز است. بر روی استخر روباز نیز سرسره آبی تعبیه‌شده است. برای کودکان نیز استخر جداگانه وجود دارد تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به تفریح بپردازند و سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از تنیس و مرکز سلامت که این مرکز خود شامل جکوزی داغ و حمام سنتی ترکی است. علاوه بر این‌ها مینی کلاب برای نوجوانان در نظر گرفته‌شده و سایر امکانات سرگرم‌کننده در هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya عبارت‌اند از کرایه دوچرخه، دارت، میز تنیس، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان و اتاق بازی. بخش سلامت نیز شامل قسمت‌های حمام ترکی، جکوزی داغ، انواع ماساژ، بخش اسپا، باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای بالکن‌های اختصاصی هستند و از این بالکن‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ، استخر و کوه را تماشا کنید. همچنین در داخل اتاق‌ها اسباب و وسایل مدرن چیده شده و از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Garden Resort Bergamot Kemer Antalya می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن و مینی بار اشاره کرد. همچنین در داخل اتاق‌ها برای وسایل گران‌بهایتان گاوصندوق تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای مربوط به منطقه آنتالیا سرو می‌شود که از طعمشان سیر نخواهید شد و اینکه نوشیدنی‌های تازه در یکی از بارهای اطراف استخر روباز ارائه می‌شود.

فاصله هتل گاردن ریزورت برگاموت کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۴۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۷۵۰ متر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی افه سوس: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا تاحتالی ۲۳۶۵: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است