search
menu

هتل Elmas villam Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره Elmas villam Belek
امکانات مجموعه اقامتی الماس ویلام بلک
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا الماس ویلام بلک

درباره Elmas villam Belek


الماس ویلام بلک یک ویلای یک خوابه است که در شهر بلک قرار گرفته است. بلک منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا در استان آنتالیا کشور ترکیه است و به دلیل زمین‌های گلف بسیار معروفی که دارد به بهشت دوستداران بازی گلف شهرت دارد. دیدنی‌های این شهر به قدری زیبا و توصیف ناپذیرند که هرچشمی را به خود خیره می‌کنند. سواحل جذاب و طبیعت بینظیری که در این شهر وجود دارند سبب شده‌اند که هرساله گردشگران و مسافران زیادی از آن دیدن کنند. علاوه بر آن نزدیکی منطقه بلک به مرکز استان آنتالیا، محبوبیت این شهر را به عنوان یک مقصد گردشگری و توریستی بیشتر می‌کند و مسافران می‌توانند علاوه بر لذت بردن از مناطق طبیعی فوق العاده‌ای که در این شهر وجود دارد، از گشت و گذار و تماشای اماکن دیدنی و معروف شهر آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، پارک‌ های آبی آنتالیا و… نیز بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر جذاب بلک، در مجموعه اقامتی Elmas villam Belek سکونت داشته باشید و سفری به یادماندنی و هیجان‌انگیز را در خاطرات خود به یادگار بگذارید.

امکانات مجموعه اقامتی الماس ویلام بلک


مجموعه الماس ویلام بلک یکی از ویلاهای بسیار خوب با امکانات رفاهی مناسب در شهر بلک است که با فضای بسیار زیبا و امنی که دارد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. این مجموعه دارای استخر اختصاصی است که نقش مهمی را در گذراندن اوقات فراغت مهمانان در زمان اقامت ایفا می‌کند. یک باغ بزرگ و سرسبز در محوطه ویلا قرار دارد که گشت و گذار و تفریح در آن می‌تواند جزء خاطره‌انگیز‌ترین تجربه‌های سفر برای مهمانان باشد. داشتن امکاناتی مانند باربیکیو، مبلمان در فضای باز، تراس، بالکن و… نیز می‌تواند خاطرات خوش اقامت در این ویلا را برای مهمانان چندین برابر کند.
این ویلا دارای یک پارکینگ خصوصی نیز است و اگر به فکر کرایه خودرو در هنگام سفر هستید خیال شما را از بابت نگهداری از آن نیز آسوده می‌کند. دارا بودن یک آشپزخانه به همراه تمامی امکانات پخت و پز در این ویلا امکان آشپزی را نیز برای مسافران فراهم کرده است. مهمانان برای ورود حیوانات خانگی به این مجموعه با مشکلی رو به رو نخواهند شد و حضور حیوانات خانگی در این ویلا کاملا رایگان است. موقعیت مکانی این مجموعه به گونه‌ای است که به راحتی به سواحل زیبای دریای مدیترانه دسترسی دارد و مسافران می‌توانند با طی مسافتی نزدیک به ۲ کیلومتر به این سواحل برسند. باغ معروف تالرانس نیز که یکی از جذاب‌ترین نقاط تماشایی شهر بلک به شمار می‌رود در فاصله بسیار کوتاهی از این مجموعه اقامتی قرار گرفته است و این امکان را برای مهمانان مجموعه Elmas villam Belek فراهم می‌کند تا در طول اقامت خود چندین بار از این مکان زیبا بازدید داشته باشند و لحظات خاطره‌انگیز‌تر و زیباتری را در طول مسافرت برای خود رقم بزنند. همچنین یک رستوران بزرگ و زیبا در فاصله ۵۰۰ متری از این ویلا قرار گرفته و انواع غذاهای مدیترانه‌ای و آذربایجانی را برای مسافران سرو می‌کند.

واحدهای اقامتی


مجموعه الماس ویلام بلک یک ویلای یک خوابه است اما با این حال امکانات آن به گونه‌ای است که برای ۹ نفر مسافر ظرفیت دارد. فضای داخلی این ویلا علاوه بر بزرگ بودن، زیبا و آرامش بخش نیز است و احساس پاکیزگی و طراوتی که در آن جریان دارد می‌تواند برای مسافران دوست داشتنی و لذت بخش باشد. سه تخت دونفره و سه تخت یک نفره در مجموع می‌توانند پذیرای ۹ مهمان در این ویلا باشند. سه عدد مبل تختخواب شو نیز در منطقه نشیمن ویلا قرار دارد و مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها نیز استفاده کنند. لازم به ذکر است که ساختمان مجموعه Elmas villam Belek به سیستم تهویه مطبوع نیز مجهز شده است که می‌تواند لحظات دلپذیرتری را در هنگام اقامت به مهمانان هدیه کند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکاناتی که در مجموعه اقامتی Elmas villam Belek به مهمانان ارائه می‌شوند تمام نیاز‌های مسافران را در طول مسافرت برطرف می‌کنند. آشپزخانه با تجهیزات کامل، سیستم گرمایشی، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، ماشین لباسشویی و… تنها بخشی از امکانات رفاهی موجود در این ویلا هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا الماس ویلام بلک


فاصله هتل تا باغ تالرنس: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا باشگاه گلف بلکا: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک آبی لند آو لجندز: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل سرزمین افسانه ها: ۲.۳ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است