search
menu

هتل Doubletree By Hilton City Centre Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Doubletree By Hilton City Centre Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:

درباره هتل Doubletree By Hilton City Centre Antalya


هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا از هتل های لوکس و ۵ ستاره شهر آنتالیای ترکیه است که معماری مدرنی دارد و به تازگی به مجموعه هتل های دابل تری بای هیلتون اضافه شده است. کسانی که بلیط هواپیما آنتالیا می خرند و این هتل را برای تعطیلات خود برمی گزینند، در محیطی کاملا تمیز و با اثاثیه و امکانات نو اقامت خواهند کرد و این مزیت بزرگی برای هتل به حساب می آيد. ضمن اینکه با رزرو این هتل از بافت قدیمی شهر ۱.۶ کیلومتر و از ساحل مرمرلی حدود ۲ کیلومتر فاصله خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا


تنوع امکانات و کیفیت خدماتی که هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر به مهمانان خود ارائه می دهد، اقامت در این هتل را به تجربه بی نظیری تبدیل می کند. هتل از هر لحاظ چه نرخ اقامتی، چه نظافت و تمیزی، راحتی و موقعیت مکانی یک هتل ایده آل در آنتالیا به حساب می آید. اینجا مهمانانی که با خودرو سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ رایگانی بهره مند شوند و در حین نزدیکی به رستوران های متنوع آنتالیا، انواع غذاهای لذیذ را در رستوران های هتل امتحان کنند. و چنانچه خرید بلیط هواپیما خارجی آنتالیا را به روزهای گرم تابستانی محول کرده اند، از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرند. البته اگر در فصل های دیگری قصد اقامت در هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا را داشته باشند می توانند از استخر سرپوشیده هتل بهره مند شوند. این هتل حمام ترکی نیز دارد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل Doubletree By Hilton City Centre Antalya با میوه و شیرینی پذیرایی می شوید و اگر رژیم خاصی را دنبال می کنید، می توانید درخواست غذاهای رژیمی دهید. این هتل نیز اجازه اقامت با حیوان خانگی را به مهمانانش نمی دهد ولی با دریافت هزینه های مشخصی، خدماتی مثل انواع ماساژ، مربی شخصی ورزش، کلاس های بدنسازی و امکاناتی مثل اتاق بخار، تجهیزات اسپا، حمام ترکی و باشگاه ورزشی اسباب سلامتی جسم و روحتان را در اختیارتان می گذارد. اگر نیازی به آفتابگیری داشتید، می توانید صندلی مخصوص و چترهای ساحلی را از هتل درخواست کنید. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی مهمانان است و جالب است بدانید که پرسنل هتل قادرند به زبان های انگلیسی، روسی و آلمانی هم صحبت کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل دابل تری بای هیلتون آنتالیا که مجموع آن ها به ۱۴۹ واحد می رسد در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند و برخی از آن ها برای استفاده افراد کم توان بهینه شده اند. مهمانان هتل می توانند در سوئیت های لوکسی مثل سوئیت های پرزیدنتال یا اتاق های سوپریور اقامت کنند یا واحدهای معمولی تری را برگزینند. آنچه اهمیت دارد، کیفیت امکانات و خدماتی است که در این واحدها ارائه می شوند و آسایش و راحتی لازم را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها به سبک مدرنی دکور شده اند و فضای دلباز و بزرگی دارند. تمامی این واحدها به میز کار، گاوصندوق، اینترنت پرسرعت، حوله، حمام، لوازم بهداشتی و سشوار مجهز هستند و از متریال های باکیفیتی در امکانات آن ها استفاده شده است. ضمنا از پنجره برخی از این اتاق ها چشم اندازهای معرکه ای از شهر پیداست.

رستوران هتل


هتل دابل تری بای هیلتون آنتالیا دارای ۲ رستوران است که رستوران Sage آن غذاهای ترکی، فرانسوی و سایر غذاهای معروف بین المللی را برای مهمانانش طبخ و سرو می کند. ضمن اینکه منوی رستوران هم به صورت انتخابی و هم به سبک بوفه است. رستوران Goa نیز در کنار استخر هتل واقع شده و میل اسنک های لذیذ آن همراه با گوش سپردن به موسیقی زنده، لحظاتی به یادماندنی را ضمیمه بلیط هواپیما آنتالیا خواهد کرد. البته این هتل با ارائه خدمات روم سرویس امکان صرف غذا در اتاق را برای مهمانانش فراهم کرده و در کمتر از ۱ کیلومتری هتل رستوران ها و کافه های متنوعی از جمله مک دونالد را پیدا خواهید کرد.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون سیتی سنتر آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک:


فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است