search
menu

هتل Crystal Club World of Colours Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Crystal Club World of Colours Belek
امکانات هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک
خدمات هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک

درباره Crystal Club World of Colours Belek


هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک یکی از جذاب‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر بلک، اقامت در آن را تجربه کنید. این هتل بی‌نظیر شامل مجموعه‌ای از واحدهای اقامتی رنگارنگ و متنوع است و با فضای شاد و بسیار زیبایی که دارد می‌تواند لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر کند. شهر بلک در نزدیکی مرکز استان آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده است و به دلیل وجود سواحل بی‌نظیر، آب و هوای فوق العاده و طبیعت شگفت‌انگیزی که دارد توانسته به مقصد نهایی بسیاری از گردشگران کشور ترکیه تبدیل گردد. تفریحات آبی و دریایی بسیار متنوعی در این شهر وجود دارند که در سرتاسر ترکیه کم نظیر هستند و در کنار زیبایی‌های شگفت‌انگیز دیگری که این شهر دارد، می‌توانند اقامتی ایده آل و رویایی را برای مسافران به ارمغان بیاورند. علاوه بر آن نزدیکی شهر بلک به آنتالیا این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا به راحتی به تفریحاتی مانند موزه‌ های آنتالیا، پارک‌ های آبی آنتالیا، باغ وحش آنتالیا و… نیز دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای بلک در هتل Crystal Club World of Colours Belek اقامت داشته باشید و سفری بی‌نظیر و رویایی را با اقامت در این هتل تجربه کنید.

امکانات هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک


هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک مجموعه‌ای فوق العاده را برای اقامت مسافران شهر بلک فراهم کرده است و با امکانات گسترده و بسیار متنوعی که دارد به خوبی از مسافران این شهر پذیرایی می‌کند. ساختمان هتل با رنگ‌های شاد و زیبا تزئین شده که احساس بسیار خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند. هتل دارای چندین استخر روباز در فضای باز است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. اطراف این استخرها صندلی‌های آفتابگیر ساحلی قرار گرفته‌اند که مهمانان می‌توانند پس از گذراندن یک روز شاد و پر انرژی، بر روی آن‌ها استراحت کنند. هتل دارای یک باغ زیبا است و محیطی آرامش بخش را برای قدم زدن مهمانان فراهم می‌کند. مجموعه پارک آبی این هتل یکی از محبوب‌ترین امکانات آن به شمار می‌روند که مسافران از آن استقبال زیادی می‌کنند. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و بسیار شیک نیز است که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاها را در آن تجربه کنید. امکانات گسترده دیگری نیز در هتل Crystal Club World of Colours Belek به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به زمین بازی مخصوص کودکان، ساحل خصوصی، مرکز تناسب اندام و… اشاره کرد.

خدمات هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک


علاوه بر امکانات قابل توجهی که در هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک به مهمانان ارائه می‌شوند، این هتل خدمات متنوعی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای مرکز آب گرم و سلامتی و خدمات اسپا است که آرامش و رفاه کامل را در زمان اقامت به مهمانان هدیه می‌کنند. تفریحات ساحلی و سرگرمی‌های عصرانه متنوعی در این هتل وجود دارند که بدون شک مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرند. از دیگر خدمات موجود در هتل Crystal Club World of Colours Belek نیز می‌توان به اینترنت رایگان، روم سرویس، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی که در هتل Crystal Club World of Colours Belek به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع هستند و این شرایط را برای مسافران فراهم می‌کنند تا براساس سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه نیز می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق‌های خانوادگی با ظرفیت‌های مختلف اشاره کرد. امکاناتی که در واحدهای اقامتی این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شوند شامل مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، کانال‌های ماهواره ای، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و… هستند که در مجموع شرایط خوبی را برای اقامت مهمانان ساکن در هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک فراهم می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل کریستال کلاب ورد آو کالرز بلک


فاصله هتل تا زمین گلف مونتگومری: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرلنس: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی لند آو لجندز: ۵.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک موضوعی سرزمین افسانه ها: ۵.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است