search
menu

هتل Belek Su Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belek Su
امکانات و خدمات عمومی هتل بلک سو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل بلک سو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Belek Su


هتل بلک سو، هتل آپارتمانی اقتصادی و به‌صرفه در منطقه ساحلی بلک شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل آپارتمان بلک سو برای اقامتی راحت، آسوده و خانوادگی طراحی شده‌است و به جاهای دیدنی آنتالیا بسیار نزدیک است و با سواحل بلک هم فاصله کمی دارد. اگر می‌خواهید اقامتی خانوادگی و راحت را مانند خانه خود داشته باشید و آزادی‌ بیشتری را در طول اقامت خود حس کنید؛ حتما بلیط هواپیما آنتالیا خریداری کنید، هتل Belek Su را برای اقامت انتخاب کنید و به شهر زیبا و تماشایی آنتالیا سفر کنید. قابل ذکر است که فرودگاه آنتالیا تا هتل بلک سو حدود ۲۴ کیلومتر فاصله دارد. سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به شهر ساحلی آنتالیا سفر می‌کنند و از جاذبه‌های دیدنی متنوع آنتالیا بازدید می‌کنند؛ شما هم زمانی که در هتل آپارتمان بلک سو اقامت دارید؛ حتما به موزه های آنتالیا، پارک های آبی آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا سری بزنید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلک سو


اقامت در هتل آپارتمان بلک سو که دارای استخر و فضای سبزی دیدنی است؛ فرصتی بسیار خوب برای مسافرانی است که می‌خواهند با خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود در یک واحد اقامتی یکسان با امکانات پخت‌وپز اقامت داشته باشند و در کنار هم اوقاتی شاد را سپری کنند. پس اگر هتلی با شرایط اقامت راحت و خوش را می‌خواهید؛ بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید و به هتل Belek Su بیایید؛ چرا که هتل آپارتمان بلک سو دارای استخر اختصاصی و محوطه و فضای سبزی دنج و تماشایی است. یکی از مزیت‌هایی که هتل بلک سو دارد این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به همراه داشته باشید. خوب است بدانید که کارکنان مجرب هتل بلک سو علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی و روسی هم مسلط هستند.

اتاق های هتل


هتل بلک سو دارای واحد آپارتمانی شیک است که با طراحی و چیدمانی چشم‌نواز و زیبا آماده اقامت آسوده و بدون دغدغه شما مسافران است. واحد آپارتمانی و اقامتی هتل Belek Su دارای دو اتاق خواب و یک اتاق نشیمن همراه با آشپزخانه است. در اتاق نشیمن دو مبل تخت‌خواب شو وجود دارد و همچنین در یکی از اتاق خواب‌ها یک تخت دابل و در اتاق دیگر دو تخت سینگل قرار داده شده‌است. تراس هم در اتاق‌ها وجود دارد که نمایی رو به استخر و محوطه سرسبز دارند.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و وسایلی که در اتاق‌های هتل Belek Su قرار دارد با کیفیتی خوب شامل یخچال، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش، دمپایی، جارو برقی و سشوار هستند. همچنین در هتل بلک سو انواع تجهیزات مختلف برای اقامتی فراموش‌نشدنی و راحت وجود دارد که شامل آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، گاز، سینک ظرفشویی و میز ناهار خوری است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در محوطه و فضای باز هتل آپارتمان بلک سو یک استخر قرار دارد که می‌توانید در آن شنا کنید و در کنار استخر استراحت کنید. یکی از تفریحات دیگر در هتل Belek Su این است که می توانید در تراس بنشینید، گپ بزنید و از هوای مطلوب لذت ببرید. همچنین محوطه و باغ سرسبز هتل بلک سو آنتالیا با فضایی دلنشین و دنج برای قدم زدن مناسب است و می‌توانید ساعاتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را تجربه کنید و برای خود به یادگار بگذارید.

فاصله هتل بلک سو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس آنتالیا: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است