search
menu

هتل The Conforium Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Conforium Hotel Istanbul
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل د کانفوریوم استانبول

درباره هتل The Conforium Hotel Istanbul


د کانفوریوم هتل استانبول از گزینه‌های اقتصادی و مناسب شهر شگفت‌انگیز و پر گردشگر استانبول است که در منطقه‌ای بسیار مطلوب واقع در نزدیکی برخی از جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار و جاهای دیدنی محبوب استانبول جای گرفته است. این هتل ۴ ستاره که به تجهیزات رفاهی قابل قبولی مجهز گردیده، چند سالی است به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت به استانبول سفر می‌کنند، تبدیل شده و در طول این مدت نیز توانسته است میزبانی شایسته برای گردشگران باشد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۳۶ باب واحد اقامتی مبله مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، تلفن، کتری برقی و سشوار در هتل The Conforium Hotel Istanbul گنجانده شده تا هیچ کمبودی برای تجربه اقامتی به‌یادماندنی وجود نداشته باشد. کلیه اتاق‌های هتل به شکلی مدرن و مطابق با مد روز طراحی و دکور گردیده و برای اقامتی طولانی‌مدت بهینه گشته‌اند. به‌منظور جلب اعتماد و آسودگی خیال میهمانان هتل، صندوق اماناتی رمزدار در تک‌تک واحدهای اقامتی قرار داده شده است تا گردشگرانی که با رزرو بلیط هواپیما استانبول، این هتل را برای اقامت برمی‌گزینند، هیچ نگرانی و دغدغه‌ای بابت نگهداری از وسایل گران‌بها و ارزشمند خود در طول اقامت در هتل د کانفوریوم استانبول نداشته باشند.

امکانات رفاهی هتل


وجود امکانات رفاهی متعدد چنان حائز اهمیت است که به معیاری برای سنجش سطح هتل‌ها تبدیل گردیده است. سازندگان هتل د کانفوریوم استانبول با آگاهی از این امر، در این بخش نیز سنگ تمام گذاشته و کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز برای تجربه سفری خوش و خاطره‌انگیز را در محوطه وسیع هتل برای رفاه میهمانان قرار داده‌اند. وجود امکاناتی از قبیل: انبار نگهداری از چمدان، فضای سبز، اینترنت رایگان و پرسرعت، تهویه مطبوع، آسانسور، محوطه استعمال دخانیات، رستوران، کافی‌شاپ و... همگی نوید اقامتی ایده آل و شگفت‌انگیز را به میهمانان هتل می‌دهد. ناگفته نماند که پارکینگی جادار و امن برای آسودگی خیال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این هتل سفر می‌کنند، در طبقه تحتانی هتل تعبیه شده تا مشکل یافتن فضای پارکی مطمئن برای این دسته از گردشگران نیز برطرف گردد.

خدمات هتل


افزون بر امکانات رفاهی ذکر گردیده، هل د کافورمیوم استانبول قادر است محدوده وسیعی از خدمات رفاهی، از خدمات خشک‌شویی و اتوشویی گرفته تا خانه‌داری و صرافی را به میهمانان خود عرضه دارد. کارکنان مجرب هتل حتی وظیفه پرستاری از کودکان شما را نیز به عهده گرفته‌اند تا با خیالی راحت قادر باشید به خوش‌گذرانی و استراحت در این هتل مشغول شوید و از تک‌تک لحظات اقامت در این مکان لذت ببرید. دورنگار، پرینت، پذیرش شبانه‌روزی، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، تهیه بلیط هواپیما، کرایه خودرو و روم سرویس از دیگر خدماتی هستند که در طول اقامت در هتل د کانفورمیوم استانبول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که در ابتدا نیز بدان اشاره گردید، هتل د کانفوریوم استانبول در مکانی بسیار مطلوب و در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی استانبول واقع گردیده است. فاصله ۴۰۰ متری این هتل با ایستگاه قطار مرمره کازلی چشمه موجب شده که دسترسی گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، به سایر نقاط شهر آسان گردد. همچنین به دلیل فاصله نه‌چندان زیاد فرودگاه آتاتورک به این اقامتگاه (۱۴ کیلومتری)، رفت و برگشت به فرودگاه نیز در اندک زمانی میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل د کانفوریوم استانبول


فاصله هتل تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تاریخ پاناروما ۱۴۵۳ استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاروسل استانبول: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید کاپاسیتی استانبول: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ‌۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۵.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است