search
menu

هتل Woraburi Phuket Resort & Spa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Woraburi Phuket Resort & Spa
امکانات عمومی هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Woraburi Phuket Resort & Spa


هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا در شهر پوکت تایلند واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره در منطقه ساحلی کارون تایلند قرار دارد و به دلیل موقعیت قرارگیری خوب دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و سواحل تایلند بسیار آسان است و همین امر سبب توجه مسافران می‌شود. معمولاً مسافران این هتل در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام می‌کنند و با انتخاب این هتل برای اقامت از چشم‌انداز دلربای اقیانوس لذت خواهید برد. همچنین بنای این هتل به شیوه معماری تایلندی ساخته‌شده که در همان لحظه اول جلب‌توجه می‌کند.
هتل بی‌نظیر Woraburi Phuket Resort & Spa تا ساحل پاتونگ تقریباً ۱۵ دقیقه فاصله دارد و از جاذبه‌های دیدنی مشهور نزدیک به این هتل می‌توان به معبد چالونگ با ۲۰ دقیقه فاصله و شهر پوکت با ۳۰ دقیقه فاصله اشاره کرد، همچنین جاذبه‌های دیگر نیز عبارت‌اند از پارک فانتاسی شو، مجسمه بودای بزرگ، جزایر فی فی و پارک آبی اسپلش جانگل. فرودگاه بین‌المللی پوکت تا این هتل تقریباً یک ساعت فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا


این هتل زیبا شامل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است. در فضای بیرونی هتل محلی برای پیک‌نیک تعبیه‌شده است، همچنین مبلمان زیبایی در محوطه چیده شده که می‌توانید از منظره اطراف لذت ببرید. خدمات مربوط به باربیکیو با هزینه مجزا در محوطه این هتل فراهم گردیده شده است. خدماتی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز، خدمات باربری و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی این هتل انجام می‌گیرند. در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی می‌توانید با هزینه مجزا به بخش مربوطه سر بزنید. در بخش بیزینس هتل Woraburi Phuket Resort & Spa برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها یا استفاده از فکس و فتوکپی وجود دارد. دسترسی به طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و این‌که مغازه سوغاتی فروشی نیز در لابی این هتل برای مسافران دایر گردیده و انواع سوغاتی‌های مربوط به کشور تایلند را می‌توانید در این قسمت تهیه کنید. پرسنل این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند، بدین‌جهت با مسافران سراسر جهان ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر شنا در هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا دایر گردیده شده است که هر دو استخر به‌صورت روباز بوده و در طول سال فعالیت دارند. همچنین هر دو استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. در کنار استخرها نیز می‌توانید از بار و صندلی و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. در بخش مربوط به سلامتی نیز باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها وجود دارد. همچنین در این بخش می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید که برای این کار نیازمند پرداخت هزینه مجزا هستید.
در بخش اسپای هتل Woraburi Phuket Resort & Spa خدماتی مانند اتاق بخار، نوردرمانی، اسکراب بدن، خدمات مربوط به پوست، مو، ناخن و زیبایی ارائه می‌شوند. امکانات سرگرم‌کننده دیگر عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، رده‌های آشپزی، تورهای گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های محلی، کلاب کودکان، غواصی، تنیس و بیلیارد که در طول سال دایر هستند. در میز تور و گردشگری جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را به مسافران معرفی می‌کنند و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم می‌زنند. همچنین دقت داشته باشید که ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به ساحل پاتونگ در این هتل دایر گردیده است و همین مورد جزو امکاناتی است که در میان توریست‌ها طرفداران زیادی دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ورابوری دارای انواع اتاق است که عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل دلوکس، سوئیت جونیور، سوئیت اکسکیوتیو با یک اتاق‌خواب و پذیرایی، سوئیت سوپرییر با چشم‌انداز دریا، اتاق توئین یا دوبل سوپرییر با چشم‌انداز استخر، اتاق توئین یا دوبل با دسترسی به استخر. اتاق‌های موجود در داخل هتل بسیار خاص هستند و از رنگ‌های روشن در چیدمان این اتاق‌ها استفاده‌شده است. همچنین فضای نشیمن برای استراحتتان تعبیه‌شده است و وجود پنجره‌های بزرگ در داخل واحدها باعث می‌شود تا هوای تمیز به داخل اتاق برسد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و مینی بار اشاره کرد.
از داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از دریا و استخر و باغ را همگی باهم تماشا کنید. همچنین برخی از اتاق‌ها در هتل Woraburi Phuket Resort & Spa دسترسی مستقیمی به استخر دارند. از سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، میز کار، کاناپه تخت شو و بالکن اشاره کرد. در داخل اتاق‌های این هتل استعمال سیگار ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید به رستوران موجود سرزده و انواع غذاهای بین‌المللی و آسیایی را سفارش دهید. صبحانه سلف‌سرویس همه‌روزه در کافی‌شاپ smile سرو می‌شود. همچنین انواع مواد غذایی تازه در قسمت لابی و بار موجود در کنار استخر ارائه می‌شود. در رستوران اسمایل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی، تایلندی و سوشی را به‌صورت سرویس منویی سفارش دهید.

فاصله هتل ورابوری پوکت ریزورت اند اسپا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارون: ۶۰۰ متر
فاصله تا اسکله مالی: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک دینو مینی گلف: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاتا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است