search
menu

سواحل پوکت

[ پنهان کردن ]
سواحل پوکت در یک نگاه
ساحل پاتونگ
ساحل کارون
ساحل کاتا
ساحل کامالا
ساحل بانگتائو
سواحل پوکت مهمترین و جذاب ترین جاذبه گردشگری پوکت تایلند است که هر ساله هزاران گردشگر را از سرتاسر جهان به سوی خود جلب می‌کند. کمتر جزیره و منطقه ساحلی در جهان پیدا می‌شود که به مانند پوکت دارای سواحل ماسه‌ای و آب‌های زلال و شفاف باشد.

سواحل پوکت در یک نگاه


شما در کنار این سواحل زیبا می‌توانید آفتاب بگیرید، از چشم‌اندازهای دریا، کوهستان و جنگل لذت ببرید و از رستوران‌های غذاهای دریایی و تایلندی پیرامون استفاده کنید. در اینجا با برخی از مشهورترین سواحل پوکت آشنا می‌شویم.

ساحل پاتونگ


ساحل پاتونگ (Patong Beach) مهمترین منطقه مسکونی ساحلی پوکت است. در پاتونگ شما می‌توانید طیف متنوعی از فعالیت‌های متنوع و تفریحات شبانه را تجربه کنید و این پاتونگ را تبدیل به یکی از ایده‌آل‌ترین نقاط برای تفریح و خوشگذرانی کرده است.
سواحل پوکت

ساحل کارون


ساحل کارون (Karon Beach) از طولانی‌ترین سواحل پوکت است که در خلیج غربی جزیره قرار گرفته است. ساحل کارون یکی از نقاط ایده آل برای موج سواری است و به اندازه‌ای طولانی هست که احساس شلوغ بودن نکنند.

ساحل کاتا


ساحل کاتا (Kata Beach) یک ساحل دلپذیر است که در فاصله کمی از جنوب ساحل کارون قرار دارد. ساحل کاتا دارای ماسه‌های سفیدرنگ و آب‌های تمیز و شفاف است. این ساحل که بین خانواده‌ها خیلی محبوب است دارای درختان نخل، رستوران‌های عالی و اقامتگاه‌هایی است که همه به ساحل نزدیکند.
سواحل پوکت

ساحل کامالا


ساحل کامالا (Kamala Beach) از سواحل آرام و خلوت‌تر پوکت است که در شمال پاتونگ قرار گرفته است و مخصوص کسانی است که دوست دارند در آرامش ریلکس کنند. این ساحل زیبا با یک روستای ماهیگیری و یک تپه جنگلی احاطه شده است و تبدیل به یکی از زیباترین سواحل پوکت شده است.

ساحل بانگتائو


ساحل بانگتائو (Bangtao Beach) ترکیبی از هتل های لوکس و لاکچری در کنار روستاهای سنتی ماهیگری است که در ساحلی ۶ کیلومتری قرار گرفته است. این ساحل پوکت که در نزدیکی شهر چرنگ تالای قرار گرفته، دارای روستاهایی است که اهالی آن هنوز به طور سنتی ماهیگیری و کشاورزی می‌کنند.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است